سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 57869
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بسكتبال استان قم خبر داد

برگزاري 2 رويداد بسكتبالي قم درسالگرد پيروزي انقلاب

قم نيوز : رئيس هیأت بسكتبال استان قم از برنامه‌ريزي اين هیأت براي برگزاري دو رويداد بسكتبالي به مناسبت گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب و دهه فجر در قم خبر داد.
برگزاري 2 رويداد بسكتبالي قم درسالگرد پيروزي انقلاب
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی در قم، اظهار کرد: هیأت بسکتبال قم در تقویم سال 1396 برنامه‌های متنوعی با موضوعات همگانی، قهرمانی، آموزش و فرهنگی پیش‌بینی کرده و خوشبختانه تا جایی که کمبود امکانات و برخی محدودیت‌ها مانع نشده، در پیشبرد اهداف خود موفق بوده است.
وی ادامه داد: علاوه بر اعزام‌ها که به مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور انجام شده و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، بخشی از فعالیت‌های هیأت به برگزاری مسابقات استانی به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی سال اختصاص داد.
رئیس هیأت بسکتبال استان قم افزود: مهمترین مناسبتی که در پیش داریم دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است که از هم اکنون هیأت بسکتبال قم برای این رویداد برنامه‌ریزی کرده و دو مسابقه ویژه این مناسبت به رده‌های سنی پایه بخش بانوان اختصاص یافته است.
وی ابراز کرد: دو مسابقه بسکتبال ویژه رده سنی نونهالان و مینی‌بسکتبال است که به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد شد و مربیان و سرپرستان تیم‌های باشگاهی علاقمند به حضور در این مسابقات تا سی‌ام دی‌ماه برای اعلام آمادگی خود فرصت دارند زیرا شرکت برای عموم آزاد است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdceov8n.jh8fpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما