سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 57891
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم:

واحدهای اقامتی قم در معرض ورشکستگی هستند

قم نيوز : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: واحدهای اقامتی استان در حال ورشکستگی هستند، صاحبان این واحدها توان پرداخت هزینه‌های خود را ندارند.
واحدهای اقامتی قم در معرض ورشکستگی هستند
واحدهای اقامتی قم در معرض ورشکستگی هستند
به گزارش قم نيوز عیسی رضایی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری قم برگزار شد، با اشاره به وضعیت واحدهای اقامتی استان قم اظهار کرد: اکنون اکثر این واحدها خالی هستند و واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرایی از زائرین را دارند، این واحدها در حال ورشکستگی هستند، صاحبان واحدهای اقامتی توان پرداخت هزینه‌های خود را ندارند.

وی ادامه داد: باید فعالیت‌های بزرگداشت رحلت حضرت معصومه(س) در استان به صورت مردمی برگزار شود، تاسیسات گردشگری در این زمینه همکاری می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: نباید آموزش و پرورش در زمینه اسکان زائرین در ایام رحلت حضرت معصومه(س) ورود کند، بیش از این نباید به مشکلات اقتصادی واحدهای اقامتی بی توجهی کرد، صاحبان این واحدها به فکر تعطیلی واحدهای خود هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی عزیزی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به برگزاری مراسم رحلت حضرت معصومه(س) در استان قم اظهار کرد: این مراسم در بقاع شاخص متبرکه در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.

محمدرضا بهرامی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم در این جلسه گفت: پایگاه‌های این جمعیت در جاده‌های استان قم در ایام رحلت حضرت معصومه(س) تقویت می‌شود، همچنین نیروهای جمعیت هلال احمر در دسته‌های عزاداری در این ایام حضور دارند.

محمود سیجانی در بخش دیگری از جلسه در خصوص آمادگی اصناف استان قم برای خدمت رسانی به مردم در ایام رحلت حضرت معصومه(س) تصریح کرد: واحدهای نانوایی استان در آن ایام تعطیل نخواهند بود، همچنین به مناسبت رحلت حضرت معصومه(س) گشت‌های ویژه ای برای نظارت بر اصناف خواهیم داشت.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در پایان خاطرنشان کرد: رحلت حضرت معصومه(س) برای ما اهمیت زیادی دارد و با اتاق اصناف و اتحادیه‌ها پیگیری می‌کنیم که مراسم‌های عزاداری در نقاط مختلف شهر قم در رحلت حضرت معصومه(س) برگزار شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjvoei.uqeahzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما