سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 57894
منبع : خبرگزاری فارس
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور مطرح کرد

کاهش آمار تلفات تصادفات جاده ای در کشور با وجود افزایش تعداد خودروها

قم نيوز : جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: با وجود افزایش تعداد خودروها در ایران، آمار تلفات تصادفات جاده ای در کشور روند کاهشی دارد.
کاهش آمار تلفات تصادفات جاده ای در کشور با وجود افزایش تعداد خودروها
کاهش آمار تلفات تصادفات جاده ای در کشور با وجود افزایش تعداد خودروها
به گزارش قم نیوز سردار اسکندر مومنی عصر امروز در حاشیه سفر خود به شهر قم در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش آمار تلفات تصادفات جاده اظهار کرد: براساس آمارهای موجود هر سال تلفات تصادفات جاده ای در کشور رو به کاهش است، باید با ایمنی بهتر جاده‌ها و خودروها و رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان، این آمار به حداقل ممکن برسد.

وی ادامه داد: در سال 84 با وجود هفت میلیون خودرو در کشور شاهد کشته شدن 28 هزار نفر در تصادفات جاده ای در طول یک سال بودیم، اما اکنون با وجود رسیدن تعداد خودروها در ایران به 19 میلیون خودرو، تلفات تصادفات جاده ای کشور در طول یک سال کمتر از 16 هزار نفر است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: وضعیت امنیت کشور در وضعیت مطلوبی است، وضعیت استان قم در زمینه وقوع جرایم نسبت به گذشته بهتر شده است، ایران سال 96 به صورت کلی امن تر از ایران سال 95 است.

مومنی، حوزه فعالیت نیروی انتظامی را گسترده دانست و تصریح کرد: علاوه بر توجه به موضوع جرایم و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه باید در دوره نیروی انتظامی به مساله صیانت توجه کنیم، چون ماموریت‌های زیادی که پرسنل نیروی انتظامی می‌روند، برای آن‌ها می‌تواند آسیب‌هایی را داشته باشد، باید به مساله صیانت و بصیرت در نیروی انتظامی توجه کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرماندهان نیروی انتظامی به صورت مستمر برای شرکت در دوره‌های بصیرت به شهر قم می‌آیند، مباحث مطرح شده در این دوره‌ها عموما معرفتی و دینی است و شرکت در دوره‌های بصیرت به فرماندهان نیروی انتظامی برای انجام ماموریت‌های به صورت مناسب، کمک می‌کند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcc04qp.2bqmo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما