چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 57932
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم مطرح کرد

انتقاد از کم کاری در ساخت سیلو در استان قم

قم نيوز : مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم گفت: به رغم موقعیت مهم استان در قم به مساله ساخت سیلو توجه نشد.
انتقاد از کم کاری در ساخت سیلو در استان قم
انتقاد از کم کاری در ساخت سیلو در استان قم
به گزارش قم نیوز بهزاد رادمنش ظهر امروز در جلسه کارگروه شورای سیاست گذاری گندم، آرد و نان استان قم که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم برگزار شد، با اشاره به کم کاری در ساخت سیلو در استان اظهار کرد: در استان قم تنها یک سیلو وجود دارد که دولتی است و یکی از اقدامات اصولی احداث سوله است که در قم جدی نگرفته شده است،

وی ادامه داد: هر اتفاقی که برای تنها سیلوی استان قم بیفتد، در کل استان مشکل به وجود خواهد آمد، این در حالی است که سیلوهای مکانیزه بسیاری در سراسر کشور در چند سال اخیر احداث شد. با وجود موقعیت مهم استان قم در این استان به مساله ساخت سیلو توجه نشد، اکنون تنها یک سیلو 108 هزار تنی در استان وجود دارد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم افزود: باید بخش خصوصی را تشویق کنیم که در استان سیلو بسازد، اگر سیلوی مکانیزه ای در استان قم احداث شود، این سیلو امکان فعالیت به عنوان مباشر برای خرید گندم را دارد.

سید ابراهیم صحفی عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم در ادامه این جلسه گفت: کارخانه‌های آرد در استان قم اقدام به صدور فاکتور نمی‌کنند که این مساله برای بازرسان اتاق اصناف مشکل ایجاد کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید چارچوبی برای فعالیت نانوایی‌های آزادپز در استان قم مشخص شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf01dt.w6demagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما