چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 57937
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

موفقيت بانوي رزمي قم در مسابقات جهاني

قم اميدوار به آسيايي شدن پنچاك‌سيلات
قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم از بازگشت موفق بانوي قمي از مسابقات جهاني آرنيس و سهميه قم در تيم ملي پنچاك‌سيلات خبر داد.
موفقيت بانوي رزمي قم در مسابقات جهاني / قم اميدوار به آسيايي شدن پنچاك‌سيلات
موفقيت بانوي رزمي قم در مسابقات جهاني / قم اميدوار به آسيايي شدن پنچاك‌سيلات
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: تیم ملی ایران در سبک رزمی آرنیس برای رقابت با حریفان خود در پیکارهای جهانی 2017 به اروپا سفر کرد و خانم محبوبه کلهری نیز نماینده هیأت ورزش‌های رزمی استان قم در ترکیب این تیم بود.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات جهانی که به میزبانی کشور بلاروس به انجام رسید، تیم ملی کشورمان با کسب 6 مدال شامل پنج طلا و یک نقره در جدال با نمایندگان 60 کشور دنیا، به مربیگری محبوبه کلهری علمکردی موفق را از خود به نمایش گذاشت و با دست پر از این رقابت‌ها بازگشت.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم سپس نسبت به کسب سهمیه بازی‌های آسیایی 2018 در رشته پنچاک‌سیلات ابراز امیدواری کرد و افزود: با پایان دو روز رقابت مردان و بانوان حاضر در انتخابی تیم ملی، قم نیز سهمیه حضور در اردوی تیم ملی پنچاک سیلات را دارد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان مسابقات انتخابی تیم‌های ملی آقایان و بانوان انجمن پنچاک سیلات اعزامی به بازی‌های آسیای جاکارتای اندونزی در نیمه سال 2018، تعداد 12 خانم در سه وزن و 32 آقا در هشت وزن مجوز ورود به اردوی تیم ملی پنچاک سیلات فدراسیون ورزش‌های رزمی را کسب کردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0onm.49n0e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما