پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب : 57965
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه 6 قم عنوان کرد

اختصاص 12 میلیارد تومان به تملک پروژه خیابان شهید فهیمی

قم نيوز : شهردار منطقه 6 قم گفت: احداث و بازگشایی خیابان شهید فهیمی به عنوان یک اولویت مهم دنبال می‌شود که نزدیک به 12 میلیارد تومان تملکات و یک میلیارد تومان نیز هزینه اجرا در این پروژه پیش‌بینی شده و اکنون تملک هشت پلاک دیگر باقیمانده است.
اختصاص 12 میلیارد تومان به تملک پروژه خیابان شهید فهیمی
به گزارش قم نیوز علی حاتمی‌فرد در دیدار مردمی سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم که در مسجد معصومیه واقع در خیابان جمراسی منطقه 6 شهر قم انجام شد، با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از منطقه 6 قم بافت فرسوده است، اظهار کرد: شهروندان این منطقه نیازمند خدمات ویژه هستند به همین علت باید به این منطقه یک نگاهی متفاوت داشته باشیم، هر چند اقدامات انجام شده تا کنون به میزان تکاپوی مردم نبوده است.
وی با بیان اینکه 50 میلیارد تومان برای سال جاری به صورت نقد و غیرنقد به شهرداری منطقه 6 قم اختصاص یافته است، اضافه کرد: مسیر ورودی حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم در این منطقه قرار دارد و با توجه به وضعیت نامناسب، ساماندهی این ورودی را مورد توجه قرار داده‌ایم که تغییر کاربری‌ها در این عرصه می‌تواند تاثیرگذار باشد.
شهردار منطقه 6 قم با تاکید بر اینکه در این منطقه شهری 11 میلیارد تومان پروژه عمرانی در نظر گرفته است، عنوان کرد: برای ایمن‌سازی بوستان‌ها برنامه ویژه‌ای را دنبال کرده‌ایم که امیدواریم به نتایج بیشتری برسیم.
وی خاطرنشان کرد: احداث و بازگشایی خیابان شهید فهیمی به عنوان یک اولویت مهم دنبال می‌شود که نزدیک به 12 میلیارد تومان تملکات و یک میلیارد تومان نیز هزینه اجرا در این پروژه پیش‌بینی شده و اکنون تملک هشت پلاک دیگر باقیمانده است.
حاتمی از پایین بودن سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه 6 شهر قم یاد کرد و ادامه داد: هر چند امیدواریم بتوانیم از ظرفیت مساجد برای جبران این کاستی استفاده کنیم اما بر اساس آسیب‌شناسی انجام شده استقبال از مساجد نسبت به گذشته کمتر شده است و باید در این مکان‌های معنوی به دنبال افزایش حضور جوانان و نوجوانان باشیم.
وی با اشاره به اینکه چهار مورد از ایستگاه‌های مترو در منطقه 6 شهر قم قرار دارد، گفت: 20 میلیارد تومان تملک برای این ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده است؛ امیدواریم در حوزه‌های مختلف بتوانیم گزارش عملکردهای خود را به مردم ارائه دهیم تا همگان نسبت به عملکرد شهرداری آگاه شوند و در امور مرتبط مشارکت لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcbs9bs.rhbz0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما