پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 57985
منبع : خبرگزاری فارس

هشتمين باخت كريمه در مسير سقوط

قم نيوز : هشتمين باخت رقابت‌هاي اين فصل ليگ دسته اول واليبال قهرماني مردان باشگاه‌هاي كشور در كارنامه تيم واليبال كريمه قم به ثبت رسيد.
هشتمين باخت كريمه در مسير سقوط
هشتمين باخت كريمه در مسير سقوط
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی به انجام رسید که تیم‌های کاله جوان، شهرداری‌جوان ارومیه، راه‌یاب ملل مریوان، مقاومت مهاباد، لاستیک بارز کرمان، شهروند اراک و عقاب نهاجا حریفان خود را شکست دادند و نماینده قم مطابق معمول هفته‌های اخیر یک باخت دیگر را پذیرفت.

در شرایطی که این فصل از مسابقات با عنوان جام شهید محسن حججی برگزار می‌شود، در هفته دوم نیم‌فصل دوم هفت مسابقه در شهرهای ارومیه، مریوان، مهاباد، نور، آبادان، سیرجان و قم به انجام رسید و در قم تیم والیبال کریمه میزبان عقاب نهاجا بود و به هشتمین باخت این فصل خود مقابل حریف تن داد.

تیم‌های عقاب نهاجا و کریمه قم در سالن شهید محمود رضائیان قم در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و و در پایان تیم عقاب با حساب سه بر یک شاگردان سید‌روح‌الله شفیعی در تیم کریمه قم را شکست داد تا هشتمین باخت این فصل در مسیر سقوط نماینده قم به لیگ دسته اول برای این تیم رقم بخورد.

کریمه قم که یکی از سه امتیاز بازی‌های این فصل را از باخت سه بر دو در نیم‌فصل نخست مقابل عقاب کسب کرده، برابر 300 تماشاگر خودی در دیداری که یک ساعت و 55 دقیقه به طول انجامید و یک کارت زرد برای سیدامیر دهنوی بازیکن شماره دو کریمه قم داشت، با امتیازهای 18 بر 25، 18 بر 25، 25 بر 20 و 15 بر 25 باخت و نتوانست حتی یک امتیاز از میهمان خود بگیرد تا با کسب تنها سه امتیاز از 9 بازی همچنان آخرین تیم جدول گروه دوم باشد.

در سایر بازی‌های گروه دوم همزمان با مسابقه کریمه قم و عقاب نهاجا تهران، تیم لاستیک بارز کرمان با حساب سه بر دو پالایش نفت آبادان را مغلوب کرد، شهروند اراک سه بر صفر از سد گل‌گهر سیرجان گذشت و در جدول نماینده والیبال اردکان همچنان صدرنشین است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdkn0k.yt05j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما