پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 57989
منبع : خبرگزاری فارس
ملي‌پوش واليبال نشسته قم:

تركيب اصلي قم در ليگ برتر واليبال نشسته را قمي‌ها تشكيل مي‌دهند

قم نيوز : ملي‌پوش پرافتخار واليبال نشسته قم گفت: تيم ما در نخستين تجربه حضور در مسابقات ليگ برتر واليبال نشسته به دنبال يكي از رتبه‌هاي اول تا چهارم جدول است.
تركيب اصلي قم در ليگ برتر واليبال نشسته را قمي‌ها تشكيل مي‌دهند
تركيب اصلي قم در ليگ برتر واليبال نشسته را قمي‌ها تشكيل مي‌دهند
به گزارش قم نیوز حسین گلستانی امروز اظهار کرد: بعد از سال‌ها تیمی متشکل از چهره‌های شاخص والیبال نشسته قم دور هم جمع شده‌اند و در مسابقات این فصل لیگ برتر والیبال نشسته مردان باشگاه‌های کشور با حریفان خود رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: تیم والیبال نشسته قم بازیکنان بسیار خوبی دارد و با توجه به تجربه بالای این نفرات، توانایی این را دارد که در رده‌های سوم یا چهارم جدول لیگ برتر قرار بگیرد، من هم به موفقیت این تیم خوشبین هستم چون می‌خواهیم در سال نخست حضور خود در لیگ برتر از اعتبار این رشته دفاع کنیم.

گلستانی که تنها ملی‌پوش والیبال‌نشسته قم در پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل بود و نخستین طلای ورزش قم در ادوار المپیک و پارالمپیک‌ها را کسب کرده است، افزود: حسین حاج‌حسینی از کرمان و اصغر حسن‌وند از لرستان بازیکنان غیر بومی تیم ما هستند ولی سایر نفرات از قم در عضویت تیم هستند و در واقع ترکیب اصلی تیم قم در لیگ برتر والیبال نشسته را قمی‌ها تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: البته تیم ما در آخرین روزها بسته شده و برابر تیم‌های با سابقه و قدرتمند کار سختی در پیش دارد، ضمن اینکه در حال حاضر اسپانسر یا حامی مالی هم نداریم و هزینه‌های آن را هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تامین می‌کند.

ملی‌پوش والیبال نشسته استان قم با بیان اینکه از سایر تیم‌ها نیز پیشنهاداتی داشته ولی به خاطر شرایط خانوادگی حضور در قم را اولویت قرار داده است، راجع به میادین برون‌مرزی پیش‌رو نیز اظهار کرد: در سال 1397 مسابقات قهرمانی جهان در هلند پیش‌روی تیم ملی است، ضمن اینکه مسابقات بازی‌های پاراآسیایی جاکارتای 2018 نیز میدان دیگری است که تیم ملی در آن حضور می‌یابد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchwwnm.23nq6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما