شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 58055
منبع : خبرگزاری فارس

حجت‌الاسلام والمسلمين رجبي: 9 دي نشانه رشد بالاي ملت و تدبير حكيمانه رهبر است

قم نيوز : عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: 9 دي نشانه رشد بالاي ملت و تدبير حكيمانه رهبر است. مردم در پي فرمايشات رهبري به صحنه آمدند و مانند دوران انقلاب كه مردم حكومت شاهنشاهي را منقرض كردند و با تظاهرات خود توطئه استكبار را خنثي و به فرصت تبديل كردند.
حجت‌الاسلام والمسلمين رجبي: 9 دي نشانه رشد بالاي ملت و تدبير حكيمانه رهبر است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی امروز در قم، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: نخستین پیام حماسه 9 دی این است که بدانیم دشمنان اسلام و انقلاب همواره درصدد آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی و دین هستند بنابراین هیچگاه نباید فریب دست مخملین آنها را بخوریم.
وی خاطرنشان کرد: در جریان فتنه 88 دشمن از تمام توان استفاده کرده بود و طراحی پیچیده برای براندازی نظام داشت و متأسفانه عده‌ای فریب این توطئه دشمن را خوردند و در دامن فتنه افتادند و در میدان و زمینی که دشمنان اسلام طراحی کرده بودند، بازی کردند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه 9 دی در پاسخ به این توطئه دشمن شکل گرفت گفت: همواره دشمن درصدد ضربه و آسیب رساندن به نظام است بنابراین امت همواره باید هوشیار باشد.
وی عنوان کرد: به عنوان دیگر زمینه توطئه‌های دشمنان می‌توان به جریان برجام اشاره کرد که در زمینه انرژی هسته‌ای طراحی کردند ولی مسؤولان با وجود هشدارهای رهبری دشمن را آنگونه که باید نشناختند بنابراین در جریان مذاکرات نه تنها نتیجه‌ای حاصل نشد بلکه یکی از مواضع اقتدار به عنوان انرژی هسته‌ای را از شتاب بازداشتند و بخش عظیمی از ثروت را از بین بردند.
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی خاطرنشان کرد: ملت باید هوشیار باشند زیرا توطئه دشمنان پایان نمی‌پذیرد و تا زمانی‌که از دین دست برنداریم کوتاه نمی‌آیند.
وی با بیان اینکه 9 دی نشانه بصیرت بالای ملت ما است گفت: باید خدا را شکرگزار باشیم که در پرتو انقلاب ملت به رشد بی‌نظیر در عرصه سیاسی و فرهنگی رسیدند و به خوبی توطئه دشمن را شناختند و به موقع به میدان آمدند و به گونه‌ای عمل کردند که توطئه دشمن خنثی شد.
رجبی خاطرنشان کرد: 9 دی نشانه رشد بالای ملت و تدبیر حکیمانه رهبر است. مردم در پی فرمایشات رهبری به صحنه آمدند و مانند دوران انقلاب که مردم حکومت شاهنشاهی را منقرض کردند با تظاهرات خود توطئه استکبار را خنثی و به فرصت تبدیل کردند.
 وی با بیان اینکه لطاف الهی بود که دشمن توطئه کند و به نفع او تمام نشود بلکه به ضرر او باشد گفت: 9 دی جلوه‌گاه ‌اقتدار امت اسلامی بود بار دیگر همه ملت از هر طیف و قشری با هر سلیقه‌ای زمانی که احساس کردند کسانی دشمن دین آنها هستند؛ یکپارچه به میدان آمدند و یادآور تظاهرات دوران انقلاب شد.
وی با بیان اینکه 9 دی جلوه‌گاه اقتدار ملت، وحدت، یکپارچگی و پاسخگویی به ندای رهبر بود گفت: وظیفه کسانی که در حوزه رسانه و فرهنگی فعال است که این حماسه را زنده نگاه دارند و ابعاد توطئه دشمن و حماسه را تبیین کنند.
رجبی خاطرنشان کرد: 9 دی دارای این درس است که راه مقابله با دشمن یکپارچگی و وحدت ملت بر محور ولایت و ارزش‌های اسلام و انقلاب است درس و الگویی برای نسل آینده به همراه دارد تا بدانند در هر بخش مردم برای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلاب به میدان آیند؛ پیروز میدان ملت هستند.
وی یادآور شد:  در حماسه 9 دی شاهد پیروزی بزرگ ملت در فتنه 88 بودیم و توطئه‌های دشمن بر خلاف توهم آنها رقم خورد که درس بزرگی است که در هر بخشی برای خدا به میدان آییم وعده الهی تحقق پیدا می‌کند و خداوند یاریگر است.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdccpxqp.2bq4p8laa2.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما