شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 58056
منبع : خبرگزاری فارس

شهردار قم: مردم در 9 دی بساط فتنه و دروغ دشمنان را برچیدند

قم نيوز : شهردار قم گفت: مردم همیشه آگاه ایران اسلامی در نهم دی‌ماه 88 بساط فتنه و دروغ و تهمت را برچیده و دست دشمنان داخلی و خارجی را رو کردند.
شهردار قم: مردم در 9 دی بساط فتنه و دروغ دشمنان را برچیدند
به گزارش قم نیوز سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با صدور پیامی فرارسیدن دهه بصیرت و حماسه 9 دی را گرامی داشت.
متن پیام شهردار قم به این شرح است: بصیرت، قوه تشخیص و نگاه مردم در تفکیک حق و باطل از یکدیگر است. ملت ایران همواره در برهه‌های مختلف تاریخ نظام اسلامی و پیش از آن بصیرت خود را در دفاع از مبانی و جایگاه اسلام نشان داده و همواره در مقابل ظلم و ستم ایستاده و مدافع حق و راستی و درستی بوده‌اند.
در ادامه این بیانیه آمده است: حماسه نهم دی‌ماه، یوم‌الله بصیرت و نماد آگاهی و بیداری ملت است. مردم همیشه آگاه ایران اسلامی در نهم دی‌ماه 88 بساط فتنه و دروغ و تهمت را برچیده و دست دشمنان داخلی و خارجی را رو کردند. یوم‌الله 9 دی فرصتی دوباره برای ملت ایران بود که به دشمن بار دیگر بفهماند که همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و اجازه هیچ‌گونه تعدی و فتنه‌انگیزی را در نظام الهی و مقدس اسلامی نخواهند داد.
شهردار قم در بخش دیگری از این پیام تاکید کرده است: دشمن در فتنه 88 تلاش داشت تا مرحله به مرحله با بهره‌گیری از کلیدواژه‌های مردمی ضربه‌های محکمی به نظام اسلامی وارد کند اما بالاخره باطن فتنه‌انگیزانه آن‌ها در عاشورای 88 به خوبی نمایان شد که آن‌ها اسلام را نشانه رفته‌اند و مردم نیز در حرکتی انقلاب بساط آن‌ها را برچیدند.
سقائیان‌نژاد در ادامه این پیام می‌افزاید: فتنه‌انگیزی در نظام اسلامی همواره به دلیل دشمنی‌های استکبار وجود داشته و همچنان نیز ملت و نظام ما در معرض این دشمنی‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها هستند. دشمن تلاش دارد به بهانه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... اصل ولایت فقیه و پایه‌های نظام اسلامی را هدف قرار داده و تضعیف کند.
یوم‌الله 9 دی فرصتی است که ملت ما بار دیگر به دشمن نشان دهند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده و همچنان مدافع ولایت فقیه هستند.
در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه و آغاز دهه بصیرت، اعلام می‌دارم که امروز بیش از هر زمان دیگری نظام اسلامی نیازمند همراهی و حمایت مردم انقلابی، بصیر و ولایت‌مدار برای خنثی‌سازی توطئه دشمنان است و در این راستا خادمان مردم قم در مدیریت شهری همراه با مردم فهیم، ولایت‌مدار و بصیر این خطه مقدس پرشور و باطراوت در یوم‌الله 9 دی با آرمان‌های امام و رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcd9z0k.yt0jk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما