يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 58123
منبع : خبرگزاری فارس

آخرين فرصت شهرداری قم برای بقا / آخرین امید قهرمانی آرش

قم نيوز : يازدهمين هفته رقابت‌هاي باشگاهي ليگ برتر فوتسال با برگزاري چهار مسابقه حساس بين مدعيان قهرماني در سالن شهيد حيدريان قم به انجام مي‌رسد.
آخرين فرصت شهرداری قم برای بقا / آخرین امید قهرمانی آرش
به گزارش قم نیوز در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم هشت تیم برای کسب مقام قهرمانی و رسیدن به سهمیه قم در لیگ باشگاه‌های کشور به شکل دوره‌ای و در مدت 14 هفته با یکدیگر رقابت می‌کنند، در حالی که تا کنون 10 هفته این بازی‌ها برگزار شده است.
 
* آخرین فرصت شهرداری برای بقا/ سربازها محکوم به برد
استارت دیدارهای این هفته از روز دوشنبه 11 دی‌ماه زده می‌شود و در نخستین مسابقه طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال، دو تیم شهرداری قم و مقاومت برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند، در حالی که شهرداریچی‌ها شانس کمی برای بقا در لیگ برتر دارند و این بازی آخرین فرصت آنها برای حفظ شانس بقا در لیگ برتر است.
در سوی دیگر میدان، مقاومتی‌ها قرار دارند که پس از جدایی فرید نقش‌بند از راس کادر فنی خود، کار را به بهرام وفایی مربی جدا شده از آرش واگذار کرده‌اند و بعد از اینکه در واپسین لحظات بازی هفته قبل از شکست مقابل آتلیه یاقوت گریختند، برای بقا باید سه امتیاز بازی با شهرداری را کسب کنند، ضمن اینکه بازی آنها در نیم‌فصل نخست با برتری پنج بر دو مقاومت مقابل شهرداری به پایان رسیده است.
 
* نبرد به دنبال نخستین قهرمانی لیگ برتر
فوتسالیست‌های تیم نبرد که جدال بزرگ هفته دهم مسابقات لیگ برتر برابر تیم مدعی و پرآوازه ذاکر را با موفقیت پشت‌سر گذاشتند و ذاکری را همانند نیم‌فصل نخست مغلوب اراده قوی و عزم خود کردند، حالا عزمی جدی برای کسب نخستین مقام قهرمانی لیگ برتر دارند.
در سوی دیگر این مسابقه تیم فوتسال آتلیه ‌یاقوت قرار دارد که اکنون در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم فاصله چندانی با منطقه خطر ندارد و در این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز به دنبال امتیاز از این مصاف با نبرد است تا به اوضاع خود در جدول مسابقات این فصل سر و سامان دهد، در حالی که بازی نیم‌فصل آنها با برتری چهار بر صفر نبرد به پایان رسیده است.
 
* جوانان شیر ویژه به دنبال حفظ صدر جدول
بدون تردید مسابقه تیم مدعی شیر ویژه با تیم آرش مهمترین تقابل هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال قم است، دیداری که در آن تیم‌های اول و چهارم جدول رده‌بندی در فاصله چهار امتیازی یکدیگر به میدان می‌روند، ضمن اینکه آرشی‌ها در این فصل نوسان زیادی داشته‌اند و در ابتدای دور برگشت بعد از جدایی وفایی با حمید بهشتی کار را ادامه می‌دهند و برای برتری در این دیدار و رسیدن به جمع مدعیان قهرمانی امیدوارند.
بزرگترین چالش آرشی‌ها محرومیت محمد بادیران دروازه‌بان آماده این روزهای آرش است، اما در سوی دیگر میدان جوانان شیر ویژه هستند که با صلابت به دنبال قهرمانی در این فصل هستند و این هفته نیز برای تداوم پیروزی‌ها و حفظ صدر جدول راهی جز شکست آرش ندارند.
سرعت بالا، دفاع منطقه‌ای صحیح، پرس بازیکن صاحب توپ در تمام نقاط زمین مسابقه و استفاده بهینه از موقعیت‌های گلزنی، شاخصه‌های اصلی موفقیت این روزهای تیم فوتسال شیر ویژه صدر جدولی به شمار می‌رود، ضمن اینکه بازی نیم‌فصل نخست آنها با تساوی سه بر سه تمام شد.
 
* تقابل بازنده‌های هفته دهم بین ماهان و ذاکر
ماهانی‌ها که در نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم بازیکنان خوبی را جذب کرده‌اند با وجود کسب دو پیروزی متوالی در دور برگشت، در بازی سوم مقابل شیر ویژه شکست سختی خوردند و با این باخت از میانه جدول به رتبه هفتم رده‌بندی لیگ برتر سقوط کردند.
ماهان برای بقا رقابت سختی با تیم‌های آتلیه یاقوت و به ویژه تیم مقاومت دارد و بی‌تردید در بازی با تیم مدعی و مطرح ذاکر به دنبال کسب امتیاز است، اما در سوی دیگر میدان تیم ذاکر که در هفته دهم بدترین بازی خود را تا اینجای فصل انجام داد و از نبرد شکست خورد، برای کاهش فاصله خود با صدر تلاش می‌کند، ضمن اینکه بازی ‌نیم‌فصل آنها با برتری چهار بر یک ذاکر همراه بود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcipzaw.t1avr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما