يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 58134
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه چهار اعلام کرد:

بهسازی و توسعه بوستان علوی با 20 میلیارد ریال اعتبار

قم نيوز : شهردار منطقه چهار قم از بهسازی و توسعه بوستان علوی با اعتبار 20 میلیارد ریال خبر داد.
بهسازی و توسعه بوستان علوی با 20 میلیارد ریال اعتبار
بهسازی و توسعه بوستان علوی با 20 میلیارد ریال اعتبار
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر با اشاره به پروژه‌های منطقه چهار در راستای افزایش سرانه‌های تفریحی و سبز شهر قم، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های ویژه منطقه بهسازی و توسعه بوستان علوی به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین بوستان‌های شهری است.
وی با اشاره به بخش‌های مختلف این پروژه شهری، تصریح کرد: کف پوش سنگی به مساحت 6 هزار متر مربع، کف پوش بتنی به مساحت 5 هزار متر مربع، جدول سنگی به طول 3 هزار و 300 متر از جمله بخش‌هایی است که در این پروژه اجرایی شده است.
متین فر مبلغ این پیمان را بیش از 10 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: احداث 14 چشمه سرویس بهداشتی نیز در این پروژه با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال پیش‌بینی شده است.
وی احداث جدول کانیو به طول هزار متر با اعتبار یک میلیارد ریال را مورد توجه قرار داد و گفت: آسفالت خیابان ضلع شرقی بوستان به مساحت 10 هزار مترمربع با اعتبار هفت میلیارد ریال نیز از دیگر بخش‌های این پروژه است.
متین فر با تاکید بر اینکه مجموعا شهرداری منطقه چهار برای این پروژه بیش از 20 میلیارد ریال اختصاص داده است، گفت: با اجرای این پروژه امکانات بسیار مناسبی به بوستان‌ علوی اضافه خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcay6nm.49nae15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما