يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 58160
منبع : خبرگزاری فارس
معاون استاندار قم تاكيد كرد

ضرورت برنامه ريزي براي حفظ دانشجويان از آسیب‌های اجتماعي

قم نيوز : معاون استاندار قم با بيان اينكه دانشجويان سرمایه‌های راهبردي كشور هستند گفت: برنامه ريزي به منظور حفظ اين سرمايه از آسیب‌های اجتماعي ضروري است.
ضرورت برنامه ريزي براي حفظ دانشجويان از آسیب‌های اجتماعي
ضرورت برنامه ريزي براي حفظ دانشجويان از آسیب‌های اجتماعي
به گزارش قم نیوز احد جمالی در جلسه کمیسیون دانشجویی استان قم طی سخنانی ضمن تاکید بر تلاش مسئولان دانشگاه‌ها برای افزایش مشارکت دانشجویان در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: فعالیت دانشگاه‌ها بایستی دانشجو محور باشد.

معاون استاندار قم گفت: میدان دادن به دانشجویان و بستر سازی برای آزاد اندیشی و آزادی فکر موجب می‌شود دانشجویان در حل مسائل روز جامعه احساس مسوولیت کنند.

وی با تاکید بر اشرافیت و نگاه جامع و فرابخشی به کارهای اجتماعی و فرهنگی افزود: از ظرفیت اساتید  توانمند در اجرای برنامه‌های آموزشی مرتبط با آسیب‌های اجتماعی بهره گیری شود.

جمالی ادامه داد: تعامل دانشگاه‌ها و بهره گیری از تجربیات و ظرفیت‌های یکدیگر در زمینه آموزش‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی  و همچنین ارتباط سازنده با دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط استان امری ضروریست.

معاون استاندار قم همچنین برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت‌های معنوی قم را خواستار شد و گفت: از ظرفیت‌هایی  همچون  آستان مقدس حضرت معصومه (س)، مسجد جمکران، حضور علما و مراجع و... برای تعمیق باورهای معنوی دانشجویان استفاده شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjyvei.uqeomzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما