دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 58169
منبع : خبرگزاری فارس
حسین نجابت در قم:

دشمن از هر فرصتی به دنبال تضعیف دستاوردهای نظام اسلامی است/مردم هوشیاری خود را افزایش دهند

قم نيوز : کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه حساب فتنه‌گران و اغتشاشگران از مردم جداست، گفت: دشمن از هر بهانه و فرصتی استفاده می‌کند تا بتواند دستاوردهای نظام اسلامی را تضعیف کند اما ایران اسلامی همچنان برای گسترش تفکر انقلابی تلاش خود را دنبال می‌کند.
دشمن از هر فرصتی به دنبال تضعیف دستاوردهای نظام اسلامی است/مردم هوشیاری خود را افزایش دهند
به گزارش قم نیوز حسین نجابت در نشست بصیرتی که به مناسبت دهه بصیرت در مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با سختی‌های بسیاری روبه رو شد تا توانست رژیم شاهنشاهی و ظلم و استبداد خارجی را در ایران به پایان برساند، اظهار کرد: در دوران بعد از انقلاب اسلامی نیز شاهد توطئه‌های مختلف دشمن از جمله جنگ تحمیلی بوده و به خوبی می‌دانیم که این توطئه‌ها پایان‌یافتنی نیست.
وی نقش رهبری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن را بی‌بدیل خواند و افزود: انقلاب اسلامی با فراز و نشیت‌های مختلف روبه رو بوده و توانسته از پیچ و خم‌های مختلف عبور کند که از فتنه 88 و کودتای 18 تیر سال 1378 می‌توان به عنوان مهم‌ترین آنها نام برد چرا که به خوبی دست استکبار خارجی در این فتنه‌ها قابل مشاهده بوده است.
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ضعف در ارائه خدمات لازم به مردم به ویژه محرومان و به دنبال آن تجمع‌های صنفی اعتراض‌آمیز بهانه‌ای برای دشمنان نظام اسلامی شده است تا باری دیگر از فرصت استفاده کرده و از آب گل‌آلود برای خود بهره‌برداری سیاسی کنند به همین علت می‌توان به خوبی دسیسه‌های آمریکا و استکبار را در این جریانات اخیر مشاهده کنیم.
وی با تاکید بر اینکه دشمن هر دفعه با روش جدیدی مقابل ملت ایران قرار می‌گیرد، عنوان کرد: طی این سال‌ها بارها نسبت به لزوم استفاده از شبکه‌های اجتماعی ایرانی تاکید شده اما تا کنون توجه لازم نشده است در حالی که متصل بودن شبکه‌هایی همانند تلگرام و اینستاگرام به کشورهای استکباری فرصت دشمن برای نفود به امور داخلی ایران را افزایش می‌دهد.
نجابت به دستگیری برخی از فریب‌خوردگان تجمع دیروز تهران اشاره کرد و گفت: اعتراف این افراد به فریب خوردن خود، نشان از مدیریت این حوادث توسط نیروهای مستقر در خارج از کشور است به همین علت مردم باید در این حوادث هوشیاری خود را افزایش داده و دولت نیز به دنبال آن به مشکلات اقتصادی بیشتر توجه داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی در مورد اهمیت پروژه نفوذ مورد بی‌توجهی قرار گرفته است، اظهار کرد: افزایش قیمت‌های برخی از کالاها به این میزان، نادرست بوده و رویکرد برنامه‌های اقتصادی دولت باید تغییر کند.
نجابت با بیان اینکه در فتنه 88 برخی از عوامل در خارج از کشور به مدیریت مشغول بودند، عنوان کرد: برخی از افراد نیز در داخل کشور به صورت آگاهانه یا جاهلانه برنامه‌های دشمن را دنبال می‌کردند اما در آن سال مردم با حرکت خودجوش خود در 9 دی توانستند خط بطلانی بر توطئه‌های دشمن بکشند.
وی یادآور شد: مردم ایران هیچ‌گاه عهد و پیمان خود را با رهبری فراموش نمی‌کنند و همچنان در مسیر انقلاب اسلامی و آرمان‌ها استوار هستند و دهه بصیرت به ویژه سالروز 9 دی نیز فرصتی برای تجدید این عهد و پیمان است.
این تحلیل‌گر سیاسی با تاکید بر اینکه حساب فتنه‌گران و اغتشاشگران از مردم جداست، مطرح کرد: دشمن از هر بهانه و فرصتی استفاده می‌کند تا بتواند دستاوردهای نظام اسلامی را تضعیف کند اما ایران اسلامی همچنان برای گسترش تفکر انقلابی تلاش خود را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdci3zaw.t1avq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما