دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 58186
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب پيروزي در هفته دوم دور برگشت

خليج‌فارس قم به يك قدمي صعود رسيد

قم نيوز : تيم بسكتبال خليج‌فارس قم با كسب پيروزي در دومين هفته دور برگشت رقابت‌هاي ليگ بسكتبال باشگاه‌هاي كشور به يك قدمي صعود از مرحله گروهي رسيد.
خليج‌فارس قم به يك قدمي صعود رسيد
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم که امسال برای نخستین‌بار حضور در مسابقات لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند، در مسابقه خانگی هفته دوم از دور برگشت این رقابت‌ها دست به کار بزرگی زد و با شکست تیم هیأت قزوین به صعود از مرحله گروهی نزدیک‌تر شد.
این تیم با مدیریت سیدمحمدحسین جنابان از چهره‌های جوان بسکتبال قم و سرمربیگری یکی از مربیان با تجربه و شناخته شده بسکتبال ایران یعنی عباس مرشدی در مسابقات فصل 1396 لیگ دسته دوم ایران حضور یافته، در گروه دوم مقدماتی با حریفان خود پیکار می‌کند.
نماینده بسکتبال استان قم در مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با تیم‌های هیأت قزوین، هیأت اسدآباد همدان، هیأت زنجان و پالایش نفت آبادان هم‌گروه است و در هفته دوم دور برگشت به مصاف تیم هیأت قزوین رفت و حریف خود را مغلوب کرد.
در این دیدار که در حضور قمی‌های علاقمند به بسکتبال در سالن شهید رضائیان قم به انجام رسید، یاران مرشدی حریف خود را در مسابقه‌ای نزدیک و نفس‌گیر با حساب 70 بر 64 بردند تا به چهارمین پیروزی خود در این فصل از رقابت‌ها دست یابد و در صدر جدول رده‌بندی جایگاه خود را مستحکم‌تر از قبل کند.
در حالی که تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم دو بازی دیگر از مرحله مقدماتی با تیم‌های هیأت زنجان در قم و پالایش نفت آبادان در خانه حریف پیش‌رو دارد، قرار گرفتن این تیم در صدر جدول گروه دوم رقابت‌های لیگ شاگردان عباس مرشدی را مصمم به صعود به دسته بالاتر کرده است.
شاگردان عباس مرشدی در تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم در مسابقات قبلی خود تیم هیأت اسدآباد همدان را در قم و همدان شکست داده‌اند، برابر تیم‌های هیأت زنجان و هیأت قزوین در خانه رقبا شکست خورده‌اند و دو برد نیز در مسابقه خانگی مقابل تیم‌های هیأت قزوین و پالایش نفت آبادان به دست آورد‌ه‌اند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdch-znm.23n66dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما