دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 58188
منبع : خبرگزاری فارس
آيت‌الله علوي گرگاني:

رسيدگي به مناطق و اقشار محروم در اولويت كار مسؤولان قرار گیرد

قم نيوز : يكي از مراجع تقليد گفت: ارائه خدمات و رسيدگي به مناطق نيازمند و طبقه ضعيف جامعه از اهميت بيشتري برخوردار است به طوري كه اگر فردي در اين مسير وارد شود از پاداش بيشتري بهره‌مند مي‌شود.
رسيدگي به مناطق و اقشار محروم در اولويت كار مسؤولان قرار گیرد
رسيدگي به مناطق و اقشار محروم در اولويت كار مسؤولان قرار گیرد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مدیر حوزه علمیه و برخی از مسؤولان مدارس علمیه شهرستان بیجار اظهار کرد: فعالیت در جامعه اسلامی و خدمت به مردم بالاترین نعمت محسوب می‌شود بنابراین باید در مسیر پروردگار در این راه گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات و رسیدگی به مناطق نیازمند و طبقه ضعیف جامعه از اهمیت بیشتری برخوردار است به طوری که اگر فردی در این مسیر وارد شود از پاداش بیشتری بهره‌مند می‌شود.

این مرجع تقلید با تأکید بر توجه بیشتر به مناطق محروم گفت: مسؤولان باید به این مناطق توجه داشته باشند و خدمات مورد نیاز در زمینه امور رفاهی، علمی، بهداشتی، تعلیم و تربیت به این مناطق ارائه دهند.

وی عنوان کرد: باید همه مسؤولان در برطرف کردن مشکلات و ارائه خدمات وحدت داشته و همگام باشند تا بتوانند به خدمت صادقانه بپردازند و این امر تأثیر بیشتری دارد.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: دست اندرکاران فرهنگی و حوزویان باید در حوزه دین مردم را هدایت کنند تا آنها به مکتب خدا هدایت شوند و از پاداش الهی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjovei.uqeoozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما