سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : 5820
حجازی خبر داد:

رضایت 86 درصدی مردم از فعالیت کادر پزشکی قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از رضایت 86 درصدی مردم قم از فعالیت‌های این دانشگاه خبر داد.
رضایت 86 درصدی مردم از فعالیت کادر پزشکی قم
به گزارش قم نیوز، سیدشمس‌الدین حجازی ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت روز پرستار که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، اظهار کرد: مراجع تقلید بر والا بودن جایگاه و مقام پرستاری تاکید کردند تا جایی که آیت‌الله طباطبایی بر تعویض ثواب ۷۰ سال عبادت خود با یک شب مراقبت و پرستاری از بیماران تاکید داشتند.

وی با اشاره به تعداد پرستارانی که در استان قم به کار اشتغال دارند، افزود: در حال حاضر هزار و ۵۵۰ نفر در شش بیمارستان استان مشغول به کار هستند و هزار و ۸۰۰ پرستار نیز در بیمارستان‌های استان مشغول خدمت‌رسانی به بیماران هستند.

حجازی کار جامعه پزشکی را بسیار سخت و مسئولیت آفرین دانست و گفت: پرستاران بین تمام مشاغل دشوار در خط مقدم این جبهه هستند و این مقام را در بخش‌های مختلف بر عهده دارند.

وی به برگزیده شدن قم با ۸۶ درصد رضایتمندی از فعالیت کادر پزشکی در بازرسی‌های صورت گرفته از سوی نهاد ریاست جمهوری اشاره و تاکید کرد: این بازرسی‌ها سه سال قبل در ۲۵ استان کشور صورت گرفت و استان قم توانست رضایتمندی ۸۶ درصدی مردم را در فعالیت کادر پزشکی به دست آورد.

رییس دانشکده علوم پزشکی قم روزمرگی را بدترین آفت در هر شغلی دانست و بیان کرد: انتظاراتی که از کادر پزشکی و پرستاری در قم می‌رود بیش از تصور است و پرستاران نباید در برخورد با بیماران دچار روزمرگی شوند.

در پایان این مراسم با حضور شهردار و معاون سیاسی امنیتی استاندار، از ۴۹ پرستار نمونه استانی که سه نفر از آنها نیز به عنوان پرستار نمونه کشوری برگزیده شدند، تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.x9nrak97zpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

ناشناس
برو بابا آمار دورغی ندین