سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 58207
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهاي 60 كيلوگرم صورت مي‌گيرد

اعزام كاراته‌كاهاي قم به ليگ جهاني 2018

قم نيوز : كاراته‌كاهاي ملي‌پوش استان قم در تركيب تيم ملي بزرگسالان ايران بهمن ماه به رقابت‌هاي مرحله نخست ليگ جهاني كاراته اعزام مي‌شوند.
اعزام كاراته‌كاهاي قم به ليگ جهاني 2018
به گزارش قم نیوز کاراته‌کاهای که اوایل سال 1396 در ترکیب تیم منتخب کاراته ایران راهی رقابت‌های لیگ جهانی 2017 کاراته شده و موفق به کسب دو مدال این پیکارها شدند بار دیگر در جمع ملی‌پوشان کشورمان برای اعزام به لیگ جهانی قرار گرفتند.
این دو کاراته‌کا امیر مهدی‌زاده و سعید علی‌پور هستند، در حالی که امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم لیگ جهانی 2017 در فروردین ماه سال جاری به میزبانی شهر دوبی امارات با حریفان خود به رقابت پرداختند و با ایستادن در جایگاه سوم به مدال برنز رسید.
سعید علی‌پور نیز دیگر ملی‌پوش کاراته استان قم بود که فروردین ماه امسال در وزن منهای 60 کیلوگرم با حریفان شرکت کننده در لیگ جهانی به رقابت پرداخت و به عنوان یکی از شگفتی‌سازان این مسابقات با شکست تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت.
برای حضور در لیگ جهانی 2018 کاراته که بهمن ماه امسال به میزبانی شهر پاریس فرانسه به انجام می‌رسد، تا کنون دو مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان برگزار شده و سعید علی‌پور به همراه امیر مهدی‌زاده از قم در این اردو برای رویارویی با حریفان خارجی آماده می‌شوند.
در این اردو علاوه بر ملی‌پوشان کاراته قم مجید حسن‌نیا، سعید احمدی، هامون درفشی‌پور، امیررضا میرزایی، بهمن عسگری، علی اصغرآسیابری، ذبیح‌الله پورشیب، مهدی خدابخشی، مهدی قراری‌زاده، سجاد گنج‌زاده، سامان حیدری و صالح اباذری دیگر اردونشینان هستند.
در شرایطی که مسوولیت سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان کشورمان بر عهده سیدشهرام هروی است، شهاب سلطانی، حسین روحانی و سعید حسنی‌پور به عنوان مربیان این تیم، نعیما خواجوی به عنوان مربی بدن‌ساز و علی حجتی به عنوان روان‌شناس در کادر تیم ملی حضور دارند و نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته در سال 2018، روزهای سوم تا ششم بهمن ماه در فرانسه برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcbz5bs.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما