سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 58211
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم خبر داد

پیشرفت 75 درصدی تکمیل دسترسی‌های ورودی جعفریه به کمربندی امام علی(ع)

قم نيوز : مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم از پیشرفت 75 درصدی تکمیل دسترسی‌های ورودی جعفریه به کمربندی امام علی(ع) خبر داد.
پیشرفت 75 درصدی تکمیل دسترسی‌های ورودی جعفریه به کمربندی امام علی(ع)
به گزارش قم نیوز عباس حلوایی‌زاده امروز در قم، با اشاره به آخرین وضعیت بهسازی و ساماندهی ورودی جعفریه و تکمیل و اصلاح دسترسی‌ها به کمربندی امام علی(ع) اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح مسیرهای دسترسی جعفریه با کمربندی امام علی پیشرفت فیزیکی 75 درصد دارد و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با تاکید بر اینکه مسیر اصلی، بلوار بنی فضل و اتصال به جاده جعفری و راستگرد بلوار حمزه سیدالشهدا به بلوار قلعه کامکار است گفت: رمپ‌ها تا یک ماه آینده تکمیل شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت تا مشکل ترافیک و تردد در این محدوده به صورت مقطعی برطرف شود.
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم همچنین با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی و بهسازی ورودی جعفریه اظهار کرد: این پروژه دو کیلومتر بود که عملیات خاکبرداری، تسطیح و زیرسازی به اتمام رسیده است.
حلوائی‌زاده با تاکید بر پیگیری برای آسفالت مسیر اصلی خاطرنشان کرد: تا اواسط دی‌ماه روکش آسفالت مسیر به اتمام خواهد رسید و این پروژه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
وی با تاکید بر ضرورت بهسازی و ساماندهی ورودی‌ها شهر قم بیان کرد: پروژه ورودی جعفریه با استفاده از منابع داخلی شهرداری و اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان اجرایی شده است.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcgqx9n.ak97q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما