سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 58212
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش قم:

اردوي استعداديابي پسران جودوكار در قم برگزار شد

قم نيوز : رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از برگزاري اردوي آموزشي و استعداديابي پسران نخبه اين رشته ورزشي در قم خبر داد.
اردوي استعداديابي پسران جودوكار در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز مجید متقی امروز در قم، اظهار کرد: سعی ما این است که برای تقویت بخش قهرمانی قسمت مبارزه یا شیایی در هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش سرمایه‌گذاری و توجه ویژه‌تری نسبت به گذشته روی رده‌های سنی پایه و استعدادها و نخبه‌های این رشته داشته باشیم.
وی ادامه داد: به همین منظور از دبیر کمیته آموزش فدراسیون جودو برای حضور در قم دعوت شد و زیر نظر وی اردوی آموزشی تیم منتخب جودوی رده سنی نوجوانان پسر قم را برگزار کردیم، کاری که نخستین بار با هدف استعدادیابی، آموزش و قهرمان‌پروری صورت گرفت.
رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: در این اردو زیر نظر دبیر کمیته آموزش فدراسیون که یکی از مربیان با دانش این رشته است بیش از 15 جودوکار پسر که پیش از این گزینش آنها توسط هیأت صورت گرفته بود، به تمرین پرداختند.
وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از اردوی استعدادیابی، آموزشی و قهرمان‌پروری جودو استان قم به میزبانی سالن جودو کانون فرهنگی بسیج، جودوکاران در حضور مدرس دوره، نکات آموزشی لازم را فرا گرفتند و روی آنها به عنوان سرمایه‌های جودو قم برای حضور در مسابقات مختلف و همچنین پشتوانه‌سازی برای آینده جودو قم حساب می‌کنیم.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdchiinm.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما