سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 58233
منبع : خبرگزاری فارس
مدير کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

برخورد با متخلفين بهداشت و امنيت اماکن ورزشي قم

ممانعت از فعاليت مربيان فاقد صلاحيت
قم نيوز : مدير كل ورزش و جوانان استان قم بر لزوم بازرسي دقيق از اماكن و باشگاه‌هاي ورزشي و همچنين ممانعت از فعاليت مربيان فاقد صلاحيت مربيگري تاكيد كرد.
برخورد با متخلفين بهداشت و امنيت اماکن ورزشي قم / ممانعت از فعاليت مربيان فاقد صلاحيت
برخورد با متخلفين بهداشت و امنيت اماکن ورزشي قم / ممانعت از فعاليت مربيان فاقد صلاحيت
به گزارش قم نیوز حسن عابدی امروز در دیدار با محمد گلفشان مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان قم و رئیس هیات پزشکی ورزشی این استان در سخنانی اظهار کرد: بازرسی‌های مشترک از اماکن ورزشی توسط بازرسین این اداره کل و هیات پزشکی ورزشی قم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بازرسانی که مامور سرکشی به اماکن و باشگاه‌های ورزشی فعال در سطح شهر و استان قم می‌شوند، در حین انجام بازرسی‌های خود باید با فعالیت مربیان فاقد صلاحیت با جدیت برخورد کنند و از ادامه فعالیت آنها ممانعت به عمل بیاورند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم سپس راجع به اهمیت تلاش برای افزایش جمعیت ورزشکاران بیمه شده و سازمان یافته قم به ایراد سخن پرداخت و بیان کرد: به دلیل قدمت بسیاری از ساختمان‌های ورزشی، باید توجه بیشتری به بهداشت و امنیت این اماکن صورت بگیرد.

وی در بخش دیگری از این دیدار به بررسی شیوه‌های کاهش مصدومیت‌های ورزشی اشاره و عنوان کرد: با متخلفین اماکن ورزشی در موضوع بهداشت و امنیت برخورد قانونی خواهد شد.

عابدی با بیان اینکه تداوم بازرسی‌ها در دستور کار جدی اداره کل ورزش و جوانان قم قرار دارد، تصریح کرد: اماکن ورزشی به صورت تخصصی و از تمامی جنبه‌ها مورد بازرسی قرار خواهد گرفت و به باشگاه‌داران برای رفع نواقص، زمان مقتضی برای مرتفع کردن آن داده خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: خروجی تمامی این بازرسی‌ها در اسفند ماه سال جاری از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم مورد بررسی کارشناسی قرار خواهد گرفت و نتیجه آن در اسرع وقت از رسانه‌های مختلف به اطلاع مردم و ورزش‌دوستان خواهد رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaeunm.49nae15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما