پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 58263
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

دریافت و پرداخت آنلاین قبوض به کمک شرکت‌های دانش بنیان

قم نيوز : یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سامانه‌ای شده است که قبض‌های خدماتی را بصورت آنلاین برای پرداخته شدن در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
دریافت و پرداخت آنلاین قبوض به کمک شرکت‌های دانش بنیان
به گزارش قم نیوز شرکت‌های دانش‌بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.
 باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده‌اند.
 یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سامانه آنلاین  پرداخت قبوض خدماتی شده است و کاربران از  طریق این سامانه می‌توانند قبوض خود را به راحتی پرداخت کنند.
ارسال قبوض خدماتی به تلفن همراه
 مدیر این شرکت دانش‌بنیان در خصوص این سامانه اظهار کرد: با این سامانه دیگر نیاز نیست که قبض‌های خدماتی به  درب خانه‌ها ارسال شوند زیرا هریک از کاربران خانگی با ثبت‌ کردن اطلاعات خود در این سامانه می‌توانند به صورت آنلاین قبض‌هایشان  را در تلفن همراه دریافت کنند.
 وی ادامه داد: یکی دیگر از قابلیت‌‌های سامانه این است که می‌تواند  تمامی قبض ها را با یکدیگر جمع کند و مبلغ نهایی را برای پرداخت به کاربر اعلام کند.
نشان دادن آدرس دقیق کاربر بر روی نقشه 
این مدیر با اشاره به این موضوع که در حوزه پرداخت آنلاین قبوض خدماتی  سرویس های مختلف دیگری هم ارائه می‌شود، گفت:  ممکن است برخی از کاربران  پول قبض خود را پرداخت نکنند و در این زمان  مأموران  باید به درب خانه این کاربران مراجعه کنند و اخطاریه را به دست آنها برسانند و در اینجا  مشکل پیدا نکردن آدرس کاربران  توسط مامورها  بوجود می‌آید در راستای حل این مشکل سامانه دانش بنیان شرکت ما وارد عمل می‌شود و بصورت آنلاین آدرس کاربران بر روی نقشه را به مامور نشان می‌دهد.
 وی  با بیان این موضوع که شرکت دانش بنیان او  سامانه‌ای آنلاین برای اداره پست تولید کرده است، اظهار کرد: در گذشته پستچی‌ها کار خود را به صورت دستی انجام می‌دادند یعنی مامور پست باید برای تحویل دادن کالا به درب خانه‌ها می‌رفت و امضای آنها  را بر روی کاغذ می‌گرفت  و سپس امضا را  به اداره پست باز می‌گرداند اما امروز این امضا‌ها به صورت الکترونیکی و آنلاین انجام می‌شود یعنی نیازی نیست تا مامور پست به اداره بازگردد و همه این موارد برای کمک به مردم و راحت کردن کارها است.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcdsx0k.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما