چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 58282
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي چهارم تا ششم بهمن ماه صورت مي‌گيرد

رقابت 2 نماينده قم براي قهرماني ليگ برتر فوتسال اميد ايران

قم نيوز : دو تيم قمي در مرحله نهايي رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور براي كسب مقام قهرماني فصل 1396 اين رقابت‌ها به ميدان مي‌روند.
رقابت 2 نماينده قم براي قهرماني ليگ برتر فوتسال اميد ايران
رقابت 2 نماينده قم براي قهرماني ليگ برتر فوتسال اميد ايران
به گزارش قم نیوز امسال نمایندگان قم در مسابقات فصل 1396 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور تیم‌های آتلیه‌طهران و هیات فوتبال قم هستند که در یک گروه قرار داشتند و با کسب رتبه‌های اول و دوم جدول رده‌بندی راهی مرحله نهایی شدند تا جزو مدعیان عنوان قهرمانی قرار بگیرند.

این در شرایطی است که امسال مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور با حضور 14 تیم در دو گروه هفت تیمی برگزار شد و میزبانی بازی‌های گروه نخست بر عهده تیم فرش‌آراء مشهد بود و گروه دوم مقدماتی را تیم شهروند ساری میزبانی کرد.

در بین 14 تیم حاضر در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال امید ایران دو تیم هیأت قم و آتلیه‌طهران قم نیز به میدان رفتند و بازی‌های خود در نیم‌فصل اول گروه نخست مقدماتی به میزبانی مشهد با پنج تیم دیگر حاضر در این گروه به شکل دوره‌ای انجام دادند و در مکان‌های اول و دوم جدول ایستادند.

دیدارهای دور برگشت مرحله مقدماتی نیز به میزبانی قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم به انجام رسید و در پایان این مرحله نیز تیم‌های هیات فوتبال قم و آتلیه‌طهران قم با اقتدار در مکان‌های اول و دوم جدول ایستادند و مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسوولان این مسابقات، دیدارهای مرحله نهایی روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود و دو نماینده قم با تیم‌های موعود پیرادل اردبیل و شهروند ساری برای به دست آوردن مقام قهرمانی این فصل به رقابت خواهند پرداخت، در حالی که طبق برنامه در روز نخست این بازی‌ها، چهارم بهمن ماه دو نماینده قم نخستین بازی را در مقابل یکدیگر انجام می‌دهند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceww8n.jh8vvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما