پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 58297
منبع : خبرگزاری فارس
مربي تيم كاتاي باشگاه شهيد زين‌الدين قم خبر داد

رقابت كاتاروي ملي‌پوش قم در ليگ اختصاصي كاتا

قم نيوز : مربي تيم كاتاي باشگاه شهيد زين‌الدين قم از رقابت كاتاروي ملي‌پوش قم در هفته سوم رقابت‌هاي ليگ تخصصي كاتا كشور خبر داد.
رقابت كاتاروي ملي‌پوش قم در ليگ اختصاصي كاتا
به گزارش قم نیوز علی سلطانی در قم، اظهار کرد: چهره شاخص و ستاره کاتای قم در مسابقات نخستین دوره لیگ تخصصی کاتای ایران، علیرضا خدری است که عنوان نخستین کاتاروی ملی‌پوش تاریخ کاراته قم در رقابت‌های قهرمانی آسیا را در اختیار دارد.
وی ادامه داد: خدری که از نخبه‌ها و استعدادهای کاتای قم و کشورمان به شمار می‌رود، در رده سنی نوجوانان در سال 2014 با درخشش در پیکارهای انتخابی تیم ملی ایران عضو تیم اعزامی به رقابت‌های کاتای قهرمانی آسیا در کشور مالزی شد تا نخستین بار در تاریخ کاراته قم سهمیه پیکارهای آسیایی را کسب کند.
مربی تیم کاتای باشگاه شهید زین‌الدین قم افزود: خدری اکنون یک کاتاروی با تجربه و میدان دیده است و در نخستین دوره رقابت‌های لیگ اختصاصی کاتا که تا کنون دو هفته خود را پشت‌سر گذاشته با چهره‌های شاخص و مطرح این رشته برای کسب عناوین برتر رقابت می‌کند.
وی در ادامه به برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته برای برگزاری هفته سوم رقابت‌های لیگ اختصاصی کاتا اشاره و بیان کرد: مسابقات هفته سوم روز پنجشنبه چهاردهم دی ماه برگزار می‌شود و علیرضا خدری بعد از درخشش و نتایج خوب خود در دو هفته قبل با انگیزه بالاتر به میدان می‌رود.
سلطانی با بیان اینکه طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته این رقابت‌ها در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود، افزود: در جدول رده‌بندی تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته سوم، ابوالفضل شهرجردی با 29 امتیاز صدرنشین است، جاوید بهمن جاه با 25 امتیاز در رده دوم قرار دارد و علی زند با 24 امتیاز سوم است، ضمن اینکه علیرضا خدری پشت‌سر این کاتاروها در هفته سوم با انگیزه صعود در جدول به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdca0unm.49nao15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما