پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 58311
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست تيم ايثار شيمي‌در قم:

شيمي‌در به بسكتبال با ويلچر قم رونق مي‌دهد

قم نيوز : سرپرست تيم بسكتبال با ويلچر ايثار شيمي‌در قم گفت: حمايت شيمي‌در از ايثار قم و قهرماني تيم ما در مسابقات اين فصل ليگ باشگاه‌هاي كشور بيش از گذشته به بسكتبال با ويلچر قم رونق مي‌دهد.
شيمي‌در به بسكتبال با ويلچر قم رونق مي‌دهد
به گزارش قم نیوز یحیی ابطحی امروز در قم، اظهار کرد: بعد از اینکه شرایط برای حضور تیم ایثار قم در فصل 1396 لیگ برتر باشگاه‌های کشور مهیا نشد و مهمترین عامل آن محدودیت‌های مالی و نداشتن اسپانسر بود، تصمیم گرفتیم در لیگ دسته دوم به میدان برویم، حضوری که پایان آن با قهرمانی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: برای فراهم شدن شرایط حضور در مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مشکلات زیادی را پشت‌سر گذاشتیم زیرا بزرگترین مانع حضور تیم در این لیگ نیز به مباحث مالی مرتبط بود اما با حمایت برخی مسوولان، به ویژه در آستانه مرحله نهایی این پیکارها با پشتیبانی و دلگرمی مدیریت شرکت شیمی‌در تیمی داریم که مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی است.
ابطحی بیان کرد: جا دارد از حمایت‌ها و پشتیبانی آقایان هنریک رئیس هیات مدیره شرکت شیمی‌در سلف و زاج‌کانی‌ها مدیرعامل این شرکت تقدیر ویژه داشته باشم که انگیزه زیادی به تیم ما برای حضور پرقدرت در مرحله پایانی رقابت‌های لیگ امسال داده‌اند، ان‌شاءالله تداوم این حضور و این حمایت مدیران ورزش‌دوست شیمی‌در به ورزش بسکتبال با ویلچر قم رونق مضاعف می‌دهد.
سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: ایثار قم از سال 1389 در مسابقات باشگاه‌های بسکتبال با ویلچر ایران حضور دارد و در این سال‌ها در دسته‌های برتر، اول و دوم بازی کرده و مجموعا سه قهرمانی و دو مقام نایب‌قهرمانی لیگ‌های کشور را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: در سال‌های 1393 و 1394 تیم ایثار قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مقام قهرمانی رسیده و در سال‌های 1391 و 1392 عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص داده، ضمن اینکه یک قهرمانی در لیگ دسته اول سال 1394 باشگاه‌های کشور دارد.
ابطحی افزود: تیم ما در این فصل لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور عملکرد قابل قبول و مثبتی داشته و با کسب پیروزی در تمام بازی‌های مقدماتی خود را به مرحله نهایی رسانده تا ان‌شاءالله دومین قهرمانی در لیگ دسته دوم و چهارمین قهرمانی در فعالیت هفت ساله حضور در لیگ‌های کشور را کسب کند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdchzxnm.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما