پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 58314
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مديرعامل سازمان توسعه و عمران اعلام کرد:

پيشرفت 20 درصدي پروژه تقاطع غير همسطح ميدان ولي عصر(عج)

قم نيوز : مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم از پيشرفت 20 درصدي پروژه تقاطع غير همسطح ميدان ولي عصر(عج) خبر داد.
پيشرفت 20 درصدي پروژه تقاطع غير همسطح ميدان ولي عصر(عج)
پيشرفت 20 درصدي پروژه تقاطع غير همسطح ميدان ولي عصر(عج)
به گزارش قم نیوز محمدتقي نادعلي با اشاره به ويژگي‌هاي احداث این پروژه شهری، اظهار كرد: اين پروژه تقاطع دو سطحه است كه با توجه به اينكه ايستگاه مترو از زير اين بخش عبور مي‌كند همسطح نيز همين وضعيت ميدان كنوني باقي مي‌ماند و يك طبقه در سطح مثبت يك وجود دارد كه از امتداد كمربندي بلوار امام علي(عج) شروع مي‌شود و تا بلوار شهيد كبيري مي‌رود.
وی خاطرنشان كرد: بحث مثبت دو روي مثبت يك به صورت چپ گرد است كه از بلوار امام علي(ع) و در بلوار خليج فارس جاده قديم كاشان مي‌آيد و اين مسير كارهاي هدايت ترافيكي را انجام مي‌دهد.
نادعلی با اشاره به انعقاد قرارداد اين پروژه در اواخر مردادماه امسال، گفت: حدود 46 ميليارد تومان مبلغ پيمان بوده و اواسط شهريور زمين تحويل داده شد، طول مثبت يك 550 متر و عرض 26 متر و ارتفاع متغير آن 3.5 تا هفت متر است.
وي عنوان كرد: پل رمپي يا جهتي كه به خليج فارس مي‌رود طول آن بدون احتساب كوله 500 متر است يعني با احتساب كوله به 700 متر مي‌رسد و عرض آن 11 متر و ارتفاع متغير بين چهار تا 15 متر است.
مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم يادآور شد: برنامه زمان‌بندي اجراي اين پروژه دو ساله است و بر اساس دستور شهردار قم زمان اجراي اين پروژه بايد به يك سال و نيم برسد يعني تا پايان سال آينده كل پروژه به بهره‌برداري برسد و تمام تلاش است كه بتوانيم در نيمه نخست سال آينده رمپ اصلي را زير بار ترافيك بيندازيم.
نادعلی با اشاره به بر اساس برنامه زمان‌بندي پيشرفت، گفت: پيشرفت برنامه‌اي بايد در حدود 10 درصد باشد در حالي كه پيشرفت فيزيكي حدود 20 درصد است و در بحث پيشرفت فيزيكي 10 درصد از پيشرفت برنامه‌اي جلو هستيم.
وی با اشاره به اهميت اين پروژه، گفت: اين پروژه يكي از كمربندي‌هاي قم است كه اكنون با يك ميدان هدايت مي‌شود و به طور معمول به ويژه شب‌هاي چهارشنبه يا جمعه به دليل تردد زائران مسجد مقدس جمكران ترافيك زيادي دارد و حتي ترافيك عبوري از سمت جاده قديم كاشان از ديگر موارد است كه اميدواريم با اين كار بتوانيم ترافيك را به حداقل ممكن برسانيم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcayenm.49na615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما