شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۱
کد مطلب : 58358
منبع : خبرگزاری فارس
حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی:

پشتیبانی از ولایت فقیه وصیت شهدای مدافع حرم است

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم گفت: وصیت شهدای مدافع حرم به ما پشتیبانی از ولایت فقیه است و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم.
پشتیبانی از ولایت فقیه وصیت شهدای مدافع حرم است
پشتیبانی از ولایت فقیه وصیت شهدای مدافع حرم است
به گزارش قم نيوز حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی شامگاه جمعه در مراسم اربعین شهید مدافع حرم مجید عسکری که در حسینیه حضرت زینب(س) برگزار شد، با اشاره به شبهه پراکنی دشمن اظهار کرد: دشمن همیشه سعی می‌کند که با شبهه پراکنی در برابر ما پیروز شود، دشمن قوی نیست، اما خودش را با شبهه پراکنی قوی جلوه می‌دهد.

وی ادامه داد: دشمن در حال توهین به مقدسات و ارزش‌ها است، همه در مقابل این هجمه کوتاهی کردیم و همه باید به وظیفه خودمان در این زمینه عمل کنیم.

استاد حوزه علمیه قم افزود: خلافت حق امام علی(ع) و فرزندان او بود، اما خلافت به ناحق از آن‌ها گرفته شد، در آن زمان شبهه پراکنی های زیادی در حق اهل بیت(ع) صورت گرفت، این در حالی است که صراط مستقیم، راه امام علی(ع) و بقیه ائمه معصومین(ع) است.

مومنی با اشاره به ویژگی‌های شهید مجید عسکری اظهار کرد: این شهید یک معلم بود و در طول زندگی تلاش داشت که علاوه بر ارتقای علمی دانش آموزان، آن‌ها را به لحاظ فکری و معنوی ارتقا بدهد.

وی ادامه داد: شبهه موجب می‌شود که فضا تیره و تار شود، شبهه پراکنی زمینه ایجاد فتنه را در جامعه به وجود می‌آورد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: هر کسی در هر موقعیتی که هست باید به وظیفه خود عمل کند.

مومنی با اشاره به لزوم توجه به جوانان اظهار کرد: باید خانواده‌ها توجه بیشتری به جوانان داشته باشند، گروهی از افرادی که در فتنه اخیر شرکت کردند، جوانان ناآگاهی بودند که تحت تاثیر شبهات مطرح شده در فضای مجازی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: مردم نیاز به ملجا دارند و وظیفه ائمه جمعه و ائمه جماعات در این خصوص سنگین است، هر کس که به ملت ایران خدمت کند، عزتمند خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: وصیت شهدای مدافع حرم به ما پشتیبانی از ولایت فقیه است و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcivpaw.t1avw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما