شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 58381
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم خبر داد:

پیش‌بینی در توزیع متوازن خدمات شهری برای کاهش نابرابری‌های اجتماعی

قم نيوز : معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم از پیش‌بینی برای توزیع متوازن خدمات شهری برای کاهش نابرابری‌های اجتماعی در برنامه پنج ساله شهرداری خبر داد.
پیش‌بینی در توزیع متوازن خدمات شهری برای کاهش نابرابری‌های اجتماعی
پیش‌بینی در توزیع متوازن خدمات شهری برای کاهش نابرابری‌های اجتماعی
به گزارش قم نیوز غلامرضا جانقربان با تاکید بر توسعه متوازن و متعادل تاسیسات و امکانات برای بهره‌مندی تمام شهروندان، اظهار کرد: این مطلب یکی از وظایف و اهداف فعالیت حوزه معماری و شهرسازی شهرداری بوده که در برنامه پنج ساله شهر قم برای آن دو راهبرد، چهار سیاست و 10 طرح پیش‌بینی شده است.
معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم عدالت اجتماعی و توزیع متوازن خدمات و حفاظت از محورهای ارزشمند فرهنگی تاریخی شهر را از جمله راهبردهای این بخش دانست و گفت: برای اینکه توزیع متوازن خدمات شهری برای کاهش نابرابری‌های اجتماعی صورت گیرد پیش‌بینی‌هایی در قالب این هدف صورت گرفته است.
جانقربان تصریح کرد: حفاظت از میراث شهر و محورهای ارزشمند یکی از مواردی است که در این بخش برنامه معاونت شهرسازی و معماری مورد تاکید قرار گرفته تا بافت‌های تاریخی شهر احیاء شده و توسعه متوازن نیز در این بخش انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه بازشناسی هویت اسلامی ایرانی به محوریت مساجد در محلات نیز در سیاست‌های این برنامه مورد تاکید قرار گرفته تا بتوانیم شاخص‌های متفاوتی را در این مناطق ایجاد کنیم، اذعان کرد: طرح‌هایی برای دستیابی به این برنامه پیش‌بینی شده که از آن جمله می‌توان از توسعه فضاهای سبز و سرانه‌های خدماتی، ساماندهی مجموعه‌های خدماتی و بقاع متبرکه، بازسازی محورهای ارزشمند و... نام برد.
جانقربان خاطرنشان کرد: برای دستیابی به اهداف مجموعه معاونت شهرسازی و معماری باید پروژه‌های متعددی تعریف و به صورت مستمر اجرایی شود تا بتوانیم به اهداف برنامه پنج ساله دست پیدا کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcezx8n.jh8vvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما