يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 58417
منبع : خبرگزاری فارس
امروز در آغاز دور برگشت ليگ آزادگان انجام مي‌شود

صباي قم به دنبال نخستين برد خانگي / مصاف با آلومينيوم براي فرار از بحران

قم نيوز : تيم فوتبال صباي قم در مصاف امروز با آلومينيوم اراك از آغاز دور برگشت ليگ آزادگان به دنبال نخستين پيروزي خود در ديدارهاي خانگي به ميدان مي‌رود.
صباي قم به دنبال نخستين برد خانگي / مصاف با آلومينيوم براي فرار از بحران
به گزارش قم نیوز تیم فوتبال صبای قم نخستین بازی خود از دور برگشت فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران را با برکناری هفتمین سرمربی این فصل و کادر فنی کاملا متفاوت نسبت به نیم‌فصل نخست مقابل تیم آلومینیوم‌سازی اراک برگزار می‌کند.
این در شرایطی است که از بازی‌های نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور که روز نوزدهم آذر ماه به پایان رسید، یک ماه می‌گذرد و بار دیگر از امروز یکشنبه هفدهم دی‌ماه مدعیان صعود به لیگ برتر وارد رقابت با یکدیگر می‌شوند تا دو سهمیه صعود به لیگ برتر سال 1397 را کسب کنند.
تیم فوتبال صبای قم که امسال یکی از 18 تیم حاضر در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران است، بعد از شکست در آخرین بازی نیم‌فصل نخست در بازی خانگی برابر فجر شهید سپاسی شیراز، در دهمین بازی خانگی این فصل امروز با تیم آلومینیوم‌سازی اراک بازی می‌کند.
صبای قم که در 9 بازی خانگی این فصل طعم پیروزی را نچشیده، با توجه به جایگاه خطرناکی که در انتهای جدول رده‌بندی دارد برای فرار از منطقه خطر باید تمام توان خود را به کار بگیرد تا از دهمین بازی خانگی این فصل دومین پیروزی در لیگ امسال را کسب کند.
طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان، 9 بازی‌ هفته نخست از دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران بین 18 تیم حاضر در فصل جاری این لیگ امروز برگزار می‌شود و صبای قم از ساعت 14 با تیم آلومینیوم در حضور تماشاگران قمی علاقمند به فوتبال بازی می‌کند، دیداری که شبیر بهروزی، با کمک حسین سلیمانی، علیرضا طاهرخانی  و کیوان علی‌محمدی آن را قضاوت می‌کند و ناظر بازی یدالله جهانبازی است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcefe8n.jh8vzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما