يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 58448
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری:

حوزه علمیه محور انقلاب اسلامی است و زیر چتر جناح خاصی نخواهد رفت

قم نيوز : حوزه ی امروز، حوزه ای است که محور انقلاب اسلامی بوده و باید سهم و نقش آن نسبت به انقلاب محفوظ باشد؛ به همین دلیل زیر چتر و جناح خاصی نرفته و به صورت مستقل فعالیت می کند.
حوزه علمیه محور انقلاب اسلامی است و زیر چتر جناح خاصی نخواهد رفت
حوزه علمیه محور انقلاب اسلامی است و زیر چتر جناح خاصی نخواهد رفت
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری امروز در نشستی با آیت الله فقیهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه های علمیه انجام شد، اظهار داشت: پس از مدیریت آیت الله اعرافی بر حوزه های علمیه، مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه راه اندازی شد که مأموریت هایی همچون بین الملل، رسانه، ارتباطات و ادیان و مذاهب به این مرکز واگذار شده است.

وی ابراز داشت: رسانه حوزه دارای سابقه درخشانی است که حجت الاسلام والمسلمین مولایی در گذشته در این مجموعه حضور داشته و هم اکنون نیز زیر مجموعه مرکز ارتباطات و امور بین الملل قرار گرفته است.

مدیرعامل خبرگزاری حوزه خاطرنشان ساخت: حوزه ی امروز، حوزه ای است که محور انقلاب اسلامی بوده و باید سهم و نقش آن نسبت به انقلاب محفوظ باشد؛ به همین دلیل زیر چتر و جناح خاصی نرفته و به صورت مستقل فعالیت می کند.

مدیرمسئول هفته نامه افق حوزه تصریح کرد: امروز سوالات و مطالبات بسیاری از حوزه های علمیه در داخل و خارج از کشور وجود دارد که باید پاسخ داده شود و رویکرد ما در رسانه حوزه نیز آن بوده که بتوانیم قدمی در این مسیر برداریم.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه بیان داشت: حوزه نهادی علمی، دینی و انقلابی است و رسانه حوزه نیز فعالیت های خود را بر این اساس انجام می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری بیان داشت: تلاش می کنیم از ادبیات تند، خشن، طعنه، کنایه و ... در رسانه حوزه استفاده نکنیم؛ البته شاید نقدهایی نیز وجود داشته باشد که در صدد رفع آن هستیم.

وی اظهار داشت: امروز هفته نامه افق حوزه جایگاه مطلوبی میان مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه داشته و گاهی تعابیر خوشحال کننده ای از این عزیزان شنیده ایم که جای خرسندی است.
https://qomnews.ir/vdciv5aw.t1av52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما