دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 58459
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تاکید کرد؛

لزوم استفاده از همه ظرفیت های هنری و رسانه ای برای ترویج عفاف و حجاب

قم نيوز : عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خواستار لزوم بهره گیری از همه ظرفیت های هنری و رسانه ای برای ترویج عفاف و حجاب در کشور شد.
لزوم استفاده از همه ظرفیت های هنری و رسانه ای برای ترویج عفاف و حجاب
لزوم استفاده از همه ظرفیت های هنری و رسانه ای برای ترویج عفاف و حجاب
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین سعید بهمنی با اشاره به فرارسیدن 17 دی ماه سالروز اعلام کشف حجاب از سوی رضاخان اظهار داشت: تقریباً حدود شش ماه پس از واقعه خونین مسجد گوهر شاد، رضا خان با بی اعتنایی نسبت به مخالفت علما و مردم مسلمان ایران، در روز 17 دی سال 1314، قانون کشف حجاب زنان را به طور آشکار و رسمی اعلام کرد و خودش نیز به همراه زن و دخترانش که بدون حجاب بودند، در جشن فارغ التحصیلی دانشسرای مقدماتی شرکت کرد.

وی افزود: البته مسلم است که رضاخان و عمال او ، پیاده کننده دستورات اربابان غربی خود در این زمینه بودند چه آن که با اعلام رسمی کشف حجاب، پدیده زشت فرهنگی را در جامعه ما بنیان گذاشتند و امروز هم دشمن به دنبال از بین بردن عفاف و حجاب زنان و دختران ماست.

این قرآن پژوه حوزوی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم و دامنه گسترده تهاجم فرهنگی دشمن به خصوص در راستای خدشه وارد کردن بر اصل عفاف و حجاب، آنچه مهم است این که ما از همه ظرفیت های هنری ، ادبی و رسانه ای در این باره استفاده کنیم تا نسل جوان هر چه بیشتر و بهتر با ضرورت و بایسته های تحکیم امر عفاف و حجاب آشنا شود.

وی بیان داشت: در این میان بی شک رسانه های جمعی به ویژه رسانه ملی نقش مهمی بر عهده دارند و با شیوه های نوین و جذاب می بایست در همین راستا حرکت کنند که مطالبه مردم ولایتمدار و به خصوص رهبر فرزانه انقلاب و علما و مراجع نیز از آنان همین است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaoynm.49nam15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما