دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 58495
منبع : خبرگزاری مهر
با آغاز ثبت نام از متقاضیان؛

انتخابات هیئت‌های اسکیت و ورزش‌های پهلوانی قم برگزار می‌شود

قم نيوز : هیئت‌های ورزشی اسکیت و ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم به زودی رؤسای جدید خود را خواهند شناخت.
انتخابات هیئت‌های اسکیت و ورزش‌های پهلوانی قم برگزار می‌شود
انتخابات هیئت‌های اسکیت و ورزش‌های پهلوانی قم برگزار می‌شود

با آغاز ثبت نام از متقاضیان؛
انتخابات هیئت‌های اسکیت و ورزش‌های پهلوانی قم برگزار می‌شود
ورزش زورخانه ای - کراپ‌شده
شناسهٔ خبر: 4193933 - دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
استانها > قم
قم - هیئت‌های ورزشی اسکیت و ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم به زودی رؤسای جدید خود را خواهند شناخت.

به گزارش قم نیوز اداره کل ورزش و جوانان به طور رسمی، از متقاضیان ریاست هیئت‌های ورزشی اسکیت و ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم دعوت به ثبت نام کرده است و رئیس جدید این هیئت‌های ورزشی به زودی شناخته می‌شوند.

در هیئت اسکیت استان قم، پس از پایان دوره ریاست محمد حسنی در این هیئت ورزشی، محمد مهدی سلطانی مسئولیت سرپرستی این هیئت ورزشی را بر عهده گرفته است و اکنون قرار است پس از ثبت نام متقاضیان ریاست این هیئت ورزشی، تکلیف رئیس هیئت اسکیت برای ۴ سال آینده مشخص شود.

در هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی نیز محمد انبارداران که در دوره‌های متوالی رئیس این هیئت بود چند ماهی است که از سمت خود کناره گیری کرده است و این هیئت نیز به شیوه سرپرستی اداره شده و رئیس جدید آن در مجمع انتخاباتی مشخص می‌شود.

البته هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان قم در زمره هیئت‌های ورزشی است که همواره به دلیل سطح پایین فعالیت‌ها مورد انتقاد قرار داشته است و باید دید با تغییر در رأس هرم این هیئت ورزشی از یک سو و توسعه زیر ساخت‌های فعالیت‌های ورزش زورخانه‌ای تغییری جدی در این بخش صورت می‌گیرد یا خیر.

در رشته اسکیت نیز، در حال حاضر استان قم در بخش اسکیت هاکی و اسکیت رول بال جایگاه قابل توجهی در سطح کشور پیدا کرده و حتی تیم اسکیت هاکی پرشین قم یک بار عنوان قهرمانی لیگ برتر اسکیت هاکی را نیز به دست آورده است و ظرفیت خوبی برای معرفی ملی پوش در این رشته از استان قم وجود دارد.

متقاضیان احراز ریاست هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی و نیز هیئت اسکیت باید تا ۲۴ دی ماه در زمان اداری مدارک خود را به دفتر امور مجامع اداره کل ورزش و جوانان استان قم تحویل دهند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcamynm.49nao15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما