سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۱
کد مطلب : 58506
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم تاکید کرد

لزوم برگزاری مناقصه برای ایجاد فضای رقابتی در تعیین قیمت اجرای تونل مترو

قم نيوز : عضو شورای شهر قم بر لزوم برگزاری مناقصه برای ایجاد فضای رقابتی در تعیین قیمت اجرای تونل مترو تاکید کرد.
لزوم برگزاری مناقصه برای ایجاد فضای رقابتی در تعیین قیمت اجرای تونل مترو
لزوم برگزاری مناقصه برای ایجاد فضای رقابتی در تعیین قیمت اجرای تونل مترو
به گزارش قم نیوز زین‌العابدین قراچورلو در بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که دوشنبه شب به ریاست عبدالله جلالی با حضور اعضا و سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به لایحه اخذ مجوز اجرای مفاد تفاهم‌نامه برای ساخت تونل کامل خط B  مترو قم بین شهرداری و قرارگاه خاتم‌الانبیاء، فاصله قیمتی فعالیت قرارگاه با دیگر شرکت‌های این حوزه را مد نظر قرار داد و اظهار کرد: قرارگاه در حال حاضر بدون رقیب در حال قیمت دهی برای این پروژه است و به همین خاطر ما شرایطی برای بررسی قیمت نداریم.

وی گفت: اثر برگزاری مناقصه این است که قیمت به درستی مشخص می‌شود ما قیمت واقعی را به دست خواهیم آورد و در این زمینه شهرداری متضرر نمی‌شود.

عضو شورای شهر قم با تاکید بر اینکه در قرارداد قبلی افزایش قیمتی که صورت گرفت بسیار بالا بود گفت: ما هزینه‌ اضافی دادیم در حالی که قرارداد باید تمام می‌شد اما همچنان هزینه‌های بالاسری افزایش یافته و پروژه نیز ادامه دارد.

وی افزود: بهتر این است که ما مناقصه را برای مشخص شدن قیمت برگزار کنیم و سپس براساس قیمت واقعی قرارداد را با قرارگاه ببندیم.

قراچورلو همچنین با اشاره به لایحه اخذ مجوز کاهش سابقه برای متقاضیان جدیدالورود برای فعالیت در شبکه بی‌سیم تصریح کرد: اگر ما بحث اقتصادی رانندگان را داریم باید رعایت تناسب تصمیمات را داشته باشیم؛ تصمیمات یکباره موجب ورود بدون ضابطه عده‌ای راننده به صنف تاکسی خواهد شد که باید ضوابط در آن رعایت شود.

وی بیان کرد: اگر این فاصله را کاهش دهیم این کاهش تجربه را چطور باید جبران کرد؛ در صورتی که ممکن است که در دیگر بخش‌های خدمات رسان با مشکل مواجه شویم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9k0k.yt0jz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما