سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : 58510
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته دوازدهم ليگ دسته اول صورت مي‌‌گيرد

جنگ ته‌جدولي‌ها بين واليباليست‌هاي قم و كرمان

قم نيوز : نمايندگان قم و كرمان به عنوان تيم‌هاي انتهاي جدول ليگ دسته اول واليبال باشگاه‌هاي كشور در هفته دوازدهم اين رقابت‌ها رو در روي يكديگر قرار مي‌گيرند.
جنگ ته‌جدولي‌ها بين واليباليست‌هاي قم و كرمان
به گزارش قم نیوز در شرایطی که بازی‌های هفته پنجم از دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه بیستم دی‌ماه از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه‌ریزی شده است، کریمه قم در این هفته یک دیدار حساس خارج‌ از خانه پیش‌رو دارد.
والیبالیست‌های کریمه قم که به غیر از پیروزی هفته سوم نیم‌فصل نخست مقابل تیم بالانشین صنایع اردکان در سایر بازی‌های خود به حریفان باخته‌اند و هفته‌های زیادی است که روی نوار ناکامی گام بر می‌دارند، در 10 بازی این فصل 9 شکست مقابل حریفان پذیرا شده‌اند و در انتهای جدول گروه دوم مقدماتی ایستاده‌اند.
تیم والیبال کریمه قم در مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور یک امتیاز از باخت سه بر دو هفته دوم مقابل عقاب نهاجا در کارنامه دارد و دو امتیاز نیز از برد سه بر دو هفته سوم در مصاف با تیم صنایع اردکان به حساب این تیم واریز شده است.
کریمه قم با سرمربیگری سیدروح‌الله شفیعی و ترکیبی از بازیکنان جوان والیبال قم در هفته یازدهم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به دلیل کناره‌گیری حریف خود یعنی تیم پیروزی کیش، مسابقه‌ای نداشت و بیشتر پیگیر نتایج سایر بازی‌های گروه دوم بود.
والیبالیست‌های کریمه قم این هفته از ساعت 16 روز چهارشنبه 20 دی‌ماه در دیدار خارج از خانه خود مقابل لاستیک بارز کرمان صف‌‌آرایی می‌کنند، در حالی که شاگردان شفیعی در بازی قبل خود در گروه دوم به مصاف صدرنشین گروه دوم مقدماتی یعنی صنایع اردکان رفته و با حساب سه بر صفر مغلوب شده‌اند.
در مسابقه کریمه قم و صنایع اردکان، امتیاز گیم‌های اول تا سوم آن به ترتیب با حساب 25 بر 21، 25 بر 20 و 26 بر 24 به سود اردکانی‌ها ثبت شد تا سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های این تیم در صدر جدول گروه دوم اضافه شده و کریمه قم با قبول هشتمین باخت این فصل در قعر جدول گروه دوم بماند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdciuwaw.t1avz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما