سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 58514
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم مطرح کرد

انتقاد از گسترش فعالیت تاکسی‌های اینترنتی با استفاده از مسافربرهای شخصی

قم نيوز : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: شرکت‌های اینترنتی با ماشین‌های شخصی که گواهینامه هم اجازه حمل و نقل عمومی نمی‌دهد فعالیت خود را گسترش می‌دهند اما ما برای ناوگان خودمان که سال‌ها فعال بوده‌اند نمی‌توانیم مجوز فعالیت صادر کنیم و نیاز است در این زمینه شورا بسترهای قانونی را فراهم کند.
انتقاد از گسترش فعالیت تاکسی‌های اینترنتی با استفاده از مسافربرهای شخصی
به گزارش قم نیوز مرتضی عزتی در بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که دوشنبه شب به ریاست عبدالله جلالی با حضور اعضا و سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به لایحه اخذ مجوز کاهش سابقه برای متقاضیان جدیدالورود برای فعالیت در شبکه بی‌سیم اظهار کرد: مصوبه‌ای بوده که برای اینکه تاکسی‌های گردشی و خطی به بی سیم تبدیل شوند پنج سال فعالیت لازم بوده که تقاضا داریم این زمان به دو سال کاسته شود و برای خانواده ایثارگران بدون سابقه باشد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: البته این لایحه برای چند ماه قبل بوده و تقاضا داریم بحث سابقه حذف شود تا بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در تشریح این لایحه گفت: ما تاکسی خطی بی سیم و گردشی داریم که ممکن است حوزه فعالیت تغییر یابد اما تعداد تغییر نمی‌کند و نوع خدمات تغییر یافته است.
وی گفت: شرکت‌های اینترنتی با ماشین‌های شخصی که گواهینامه هم اجازه حمل و نقل عمومی نمی‌دهد فعالیت خود را گسترش می‌دهند اما ما برای ناوگان خودمان که سال‌ها فعال بوده‌اند نمی‌توانیم مجوز فعالیت صادر کنیم و نیاز است در این زمینه شورا بسترهای قانونی را فراهم کند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcc0pqp.2bq4s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما