سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 58522
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس ستاد انتخابات مجمع طلاب حوزه علمیه قم مطرح کرد

ثبت نام 200 کاندیدا در انتخابات مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

قم نيوز : رئیس ستاد انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از ثبت نام حدود ۲۰۰ نفر از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم برای رقابت انتخاباتی در این دوره خبر داد.
ثبت نام 200 کاندیدا در انتخابات مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال ضمن تشریح آخرین مصوبات ستاد انتخابات و فرآیند ثبت نام اظهار کرد: امروز این مجمع حلقه وصل میان حوزویان و مسؤولان عالی حوزه و جامعه مدرسین است که به ابتکار و تاکید بنیانگذارنظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش آیت الله مشکینی (ره) شکل گرفت.
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به جایگاه ارزشمند و با اصالت جامعه مدرسین، افزود: این نهاد با یک دوران فعالیت و جهاد، بیش از نیم قرن سکانداری حوزه و روحانیت و سیاست گذاری کلان حوزه را بر عهده دارد.
وی افزود: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم جایگاه رفیعی دارد که در زمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب مأموریت‌ها و مطالبات کلان از حوزه و روحانیت از این نهاد مطالبه شده شده است.
فرخ فال با بیان اینکه هفتمین دوره مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تا پایان سال فعال خواهد بود، ادامه داد: تاکنون هفت دوره انتخابات در سال‌های گذشته اجرایی شده و در هر دوره ستادی تشکیل و آیین نامه انتخابات تدوین شده است. با حکم رئیس جامعه مدرسین ستاد انتخابات تشکیل می‌شود که در این دوره 14 آذر نخستین جلسه ستاد برگزار شد و برنامه ریزی و زمان بندی عملیات انتخابات هشتم به تصویب رسید.
رئیس ستاد انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: با توجه به زمان برنامه ریزی شده ستاد تاکنون همه برنامه‌ها بر اساس زمان بندی ارائه شده در حال انجام و پیگیری است و با توجه به اینکه آخرین مهلت ثبت نام تا 22 دی ماه مقرر شده، از همه طلاب و فضلای حوزه علمیه به ویژه اساتید معزز درخواست داریم با حضور خود به منظور ثبت نام کاندیداتوری، حضور حداکثری به منظور پیشبرد هرچه بیشتر و بهتر منشور روحانیت مد نظر امام راحل و مطالبات مقام معظم رهبری را رقم بزنند.
مشاور عالی مدیر حوزه‌های علمیه ثبت نام حدود ۲۰۰ نفر از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم برای رقابت انتخاباتی در این دوره خبر داد و اضافه کرد: طبق آخرین آمار که از سوی مرکز مدیریت به ستاد انتخابات ارائه شده است 85 هزار طلبه در حوزه علمیه قم حضور دارند که 65 هزار نفر آنها واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcb5sbs.rhbw5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما