سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 58528
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم خبر داد

اردوی آماده‌سازی جودوکاران قم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور

قم نيوز : رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم از تشکیل اردوی آماده‌سازی جودوکاران قم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
اردوی آماده‌سازی جودوکاران قم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز مجید متقی‌ امروز در قم، اظهار کرد: پس از برگزاری پیکارهای جودو قهرمانی رده سنی نونهالان قم که جنبه انتخابی نیز داشت، اردوی آماده‌سازی تیم منتخب این رده سنی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور آغاز شده است.
وی ادامه داد: نفرات برتر مسابقات جودو انتخابی رده سنی نونهالان قم روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۹:۴۵ تا ۲۱ در باشگاه جودو سیدمعصوم قم زیر نظر کادر فنی تمرینات خود برگزار می‌کنند، اردویی که در آن مدال‌آوران طلا، نقره و برنز انتخابی حضور دارند.
رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: انتخاب نفرات اصلی تیم منتخب هیأت‌ برای حضور در مسابقات جودو قهرمانی کشور با انتخابی نهایی درون‌اردویی زیر نظر مربی تیم استاد فرج‌الهی و همچنین کمیته فنی هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش قم انجام خواهد شد.
وی سپس به یک اعزام در کوراش اشاره و عنوان کرد: با توجه به برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی کشور در بهمن ماه، توسط کمیته کوراش هیأت‌ برای این منظور برنامه‌ریزی شده تا اردوی تمرینی و انتخابی تیم کوراش قم در روز پنجشنبه 22 دی‌ماه در باشگاه کانون بسیج تشکیل شود.
متقی خاطرنشان کرد: بر همین اساس از باشگاه‌های فعال کوراش قم دعوت شده تا ورزشکاران خود را در اوزان منهای ۶۶، ۸۱، ۹۰ و به اضافه 90 کیلوگرم به اردوی تیم منتخب هیأت‌ معرفی کنند تا زیر نظر کادر فنی آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی کشور را در اردو به دست بیاورند.
وی در پایان اظهار کرد: هفته گذشته شاهد برگزاری با کیفیت مسابقات قهرمانی و انتخابی جودو رده سنی نونهالان قم بودیم و این تیم قطعا با توجه به استعدادهای توانمندی که در انتخابی‌ها شناسایی شده‌اند، در پیکارهای قهرمانی کشور عملکرد خوبی خواهد داشت.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdch6mnm.23n6idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما