سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 58534
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

رسیدن به افق‌های اسلام نیازمند استمرار مسیر شهداست

قم نيوز : شهردار قم با بیان اینکه اسامی برخی از شهدا تدعی‌کننده فرهنگ ایثار و شهادت می باشد ،گفت: جامعه اسلامی با الگوبرداری از شهدا به استقامت و سربلندی رسیده است و برای رسیدن به افق‌های مورد نظر اسلام باید همچنان مسیر شهدا استمرار یابد.
رسیدن به افق‌های اسلام نیازمند استمرار مسیر شهداست
رسیدن به افق‌های اسلام نیازمند استمرار مسیر شهداست
به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد در مراسم رونمایی از طرح المان شهید آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی که در سالن محراب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه شهرداری قم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف مردم پیشگام است، عنوان کرد: همانطور که شهدا برای این انقلاب اسلامی جان‌های خود را تقدیم کردند ما نیز باید تلاش کنیم تا از هر آنچه در اختیار داریم برای تحقق اهداف نظام استفاده کنیم.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری قم تاکنون در برنامه‌های مختلف نخستین کنگره شهدای روحانی استان قم مشارکت مطلوبی داشته است، اضافه کرد: شهدا همانند ستارگان آسمان هستند که راه را برای مردم روشن می‌کنند تا مسیر هدایت را به آنها نشان دهند.
سقائیان‌نژاد از شهدا به عنوان هدایت‌گر جامعه به سمت آموزه‌های دینی یاد کرد و ادامه داد: در شرایط کنونی الگوبرداری از این افراد و استفاده از وصیتنامه‌های آنها باید به صورت ویژه مورد عموم به ویژه قشر نوجوان و جوان جامعه توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه شخصیت‌هایی همانند شهید آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی در میان شهدا به خوبی درخشیدند، عنوان کرد: هر چند هر کدام از شهدا جایگاهی متعالی دارند اما برخی از آنها دارای یک جایگاه خاص هستند.
شهردار قم با بیان اینکه اسامی برخی از شهدا تداعی‌کننده فرهنگ ایثار و شهادت است، مطرح کرد: جامعه اسلامی با الگوبرداری از شهدا به استقامت و سربلندی رسیده است و برای رسیدن به افق‌های مورد نظر اسلام باید همچنان مسیر شهدا استمرار یابد.
سقائیان‌نژاد از ساخت المان شهید آیت‌الله سعیدی در شهر مقدس قم یاد کرد و گفت: امیدواریم با این المان بتوانیم در راستای معرفی این شخصیت مجاهد به جامعه گامی برداریم و همچنین رشادت‌های دوران دفاع مقدس را برای مردم یادآوری کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceen8n.jh8vxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما