سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 58539
منبع : خبرگزاری فارس
با کسب 5 برد، 2 تساوی و 3 باخت رقم خورد

رتبه چهارمی یاسین‌پیشرو قم در نیم‌فصل لیگ برتر تکواندو

قم نيوز : تیم تکواندو یاسین‌پیشرو قم نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور را با کسب رتبه چهارم به پایان رساند.
رتبه چهارمی یاسین‌پیشرو قم در نیم‌فصل لیگ برتر تکواندو
رتبه چهارمی یاسین‌پیشرو قم در نیم‌فصل لیگ برتر تکواندو
به گزارش قم نیوز شاگردان یوسف کرمی در تیم تکواندو یاسین‌پیشرو قم با برگزاری سه مسابقه از هفته‌های نهم تا یازدهم به کار خود در نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور پایان دادند، نیم‌فصلی که بین 11 تیم لیگ برتری برای نماینده قم رتبه چهارم را به دنبال داشت.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو، مسابقات هفته‌های نهم تا یازدهم از نیم‌فصل شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان ایران جام خلیج‌فارس و یادواره شهدای تکواندوکار مدافع حرم با پیکار 11 تیم در خانه تکواندو به انجام رسید و یاسین‌پیشرو قم دو برد و یک باخت مقابل حریفان خود کسب کرد.

شاگردان یوسف کرمی در شرایطی به رتبه چهارم نیم‌فصل دست یافتند که امسال در لیگ برتر با تیم‌های پاس قوامین، شهرداری ورامین، لوازم ورزشی کوروش، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، هیأت‌ تکواندو شمال‌شرق، لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی تهران رقابت می‌کنند.

در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر تیم یاسین‌پیشرو قم مقابل تیم کلینیک بهبد کرج صف‌آرایی کرد و در پایان هشت وزن رقابت انفرادی، سرانجام این شاگردان یوسف کرمی در نماینده تکواندو قم بودند که با نتیجه پنج بر سه حریف خود را شکست داده و به امتیازات کامل مسابقه دست یافتند.

اما مسابقه هفته دهم نیم‌فصل نخست لیگ برتر تکواندو برای یاسین‌پیشرو قم نتیجه خوبی به دنبال نداشت و این تیم در جدال با تیم مدعی شهرداری ورامین با نتیجه سنگین 6 بر 2 شکست خورد تا با از دست دادن امتیازات این رقابت فرصت رسیدن به یکی از سکوهای اول تا سوم نیم‌فصل را از دست بدهد.

نماینده تکواندو استان قم در مسابقه هفته یازدهم خود از نیم‌فصل لیگ برتر تکواندو مقابل تیم ملوان نداجا باخت هفته دهم را جبران کرد و با حساب 6 بر 2 از سد ملوان گذشت تا با کسب 5 برد، 2 تساوی و 3 باخت بعد از تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی 28 امتیاز، شهرداری ورامین 27 امتیازی و لوازم خانگی کن 23 امتیازی، تیم یاسین‌پیشرو قم با کسب 19 امتیاز در مکان چهارم جدول نیم‌فصل قرار بگیرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhiei.uqeotzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما