چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : 58566
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم خبر داد

اعزام 8 دوومیدانی‌کار قم به مسابقات داخل سالن مردان ایران

قم نيوز : رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم گفت: هشت دوومیدانی‌کار قم در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور برای کسب مدال و راهیابی به تیم ملی با حریفان خود مسابقه می‌دهند.
اعزام 8 دوومیدانی‌کار قم به مسابقات داخل سالن مردان ایران
به گزارش قم نیوز علی رضایی در قم، اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور در بخش مردان روزهای پایانی هفته جاری در تهران برگزار می‌شود و با رکوردگیری انجام شده در قم، هشت دوومیدانی‌کار برای اعزام به این پیکارها برگزیده شدند.
وی ادامه داد: مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور با حضور دوومیدانی‌کارانی از استان‌های مختلف روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 دی ماه به میزبانی سالن سرپوشیده آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود و نمایندگان قم در مواد و رشته‌های گوناگون با حریفان خود رقابت می‌کنند.
رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم افزود: این دوره از رقابت‌ها در آستانه هشتمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در سال 2018 که به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد و همچنین انتخابی ترکیب تیم ملی ایران برای حضور در این پیکارها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
وی ابراز کرد: هشتمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا روزهای 12 تا 14 بهمن ماه امسال به میزبانی فدراسیون ایران در سالن آفتاب مجموعه انقلاب تهران برگزار می‌شود و دوومیدانی‌کار قم در تمام رشته‌ها مصمم به کسب سهمیه این پیکارها هستند.
رضایی در ادامه با اشاره به مسابقات انتخابی و رکوردگیری برای مشخص شدن ترکیب تیم دوومیدانی قم در مسابقات قهرمانی داخل سالن کشور، عنوان کرد: محمدحسین اسکندری در رشته پرتاب وزنه و رضا ملک‌پور در دوهای ۴۰۰ متر و چهار در ۴۰۰ متر به میدان خواهند رفت.
وی افزود: علی کشاورز در رشته ۶۰ متر با مانع مسابقه می‌دهد، سیدعلی حسینی در رشته پرش با نیزه، علی قاسم‌بابایی در رشته ۶۰ متر، محمدباقر محمدی در ۶۰متر و چهار در ۴۰۰ متر، مهدی حاجی‌لو در ۴۰۰ متر و چهار در ۴۰۰ متر و مهدی مقدمی در رشته چهار در ۴۰۰ متر نمایندگان دیگر قم در پیکارهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور و انتخابی مسابقات آسیایی 2018 تهران هستند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjmiei.uqeomzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما