چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 58575
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم خبر داد

برگزاری پیکارهای تکواندو جام فجر در قم

قم نيوز : رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم از برنامه‌ریزی این هیأت‌ برای برگزاری پیکارهای تکواندو قهرمانی جام فجر در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
برگزاری پیکارهای تکواندو جام فجر در قم
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی در قم، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته مسابقات هیأت‌ تکواندو استان قم، مسابقات قهرمانی باشگاه‌های قم با عنوان جام فجر به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این رقابت‌ها برای برگزاری در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان در ‌کمربندهای سبز، آبی و قرمز، مشکی برنامه‌ریزی شده و روز جمعه ششم بهمن ماه شاهد رقابت استعدادهای پرورش یافته زیر نظر مربیان با دانش تکواندو قم در خانه اختصاصی این رشته خواهیم بود.
رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم افزود: بر همین اساس مربیان و سرپرستان باشگاه‌های تکواندو قم می‌توانند برای ثبت‌نام تیم‌های خود تا روز شنبه سی‌ام دی ماه با توجه به شرایط و نحوه ثبت‌نام اقدام کنند، ضمن اینکه این مهلت با توجه به لزوم برنامه‌ریزی دقیق امکان تمدید نخواهد داشت.
وی به برخی شرایط ثبت‌نام اشاره و عنوان کرد: حضور افراد در رده‌های سنی مجاز موضوع مورد تاکید هیأت‌ تکواندو است و بر همین اساس در رده سنی خردسالان متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1384 تا دهم دی سال 1387 مسابقه می‌دهند، ضمن اینکه در رده سنی نونهالان متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1381 تا دهم دی سال 1384 برای کسب عناوین برتر مقابل حریفان خود صف‌آرایی می‌کنند.
جمشیدی خاطرنشان کرد: هر تیم باشگاهی در هر وزن تنها امکان ثبت‌نام یک تکواندوکار را دارد ولی برای مربیان هر باشگاه به منظور تیم‌ها محدودیتی نیست و هر مربی اماکن معرفی چند تیم را دارد، ضمن اینکه در مسابقات رده ‌کمربند قرمز و مشکی به هر تیم امکان استفاده از سه تکواندوکار کمربند آبی داده شده است.
وی بیان کرد: استفاده از تکواندوکاران غیربومی در تیم‌ها بلامانع است، برای حداقل نفرات در هر تیم هیچ محدودیتی وجود ندارد، مسابقات رده کمربندی سبز و آبی با هوگوی معمولی و پیکارهای رده کمربندی قرمز و مشکی با هوگوی الکترونیکی برگزار می‌شود.
رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم در پایان با بیان اینکه شیوه برگزاری مسابقات و جمع‌بندی امتیازات همانند مسابقات قهرمانی کشور است، اظهار کرد: به تیم‌های اول تا سوم هر مسابقات کاپ و حکم قهرمانی و به قهرمانان اوزان مختلف، مدال و حکم قهرمانی اهدا می‌شود و قهرمانان اوزان مختلف رده‌ کمربند قرمز و مشکی به اردوی تیم‌های منتخب استان قم راه خواهند یافت، ضمن اینکه مسابقات چند جانبه باشگاهی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور تیم‌های مطرح سایر استان‌ها 20 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjiiei.uqeoazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما