چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : 58581
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم خبر داد

برگزاری پنجمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی در قم

قم نيوز : دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم از استارت پنجمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های مردان و بانوان در دهه مبارک فجر در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین قم خبر داد.
برگزاری پنجمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی در قم
به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در قم، اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های لیگ باشگاه‌ها فرصت بسیار خوبی برای تیراندازان هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی است تا آمادگی خود را برای حضور در مسابقات مختلف کشور محک بزنند، ضمن اینکه برگزاری لیگ به افزایش قدرت تیراندازی قم نیز کمک می‌کند.
وی ادامه داد: هیأت‌ تیراندازی استان قم امسال برای برگزاری پنجمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی با سلاح‌های بادی قم برنامه‌ریزی کرده و این لیگ در هر دو بخش مردان و بانوان از بهمن ماه سال جاری و به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب آغاز می‌شود.
دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم افزود: در مسابقات لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های قم تیم‌های دانشگاه علمی‌ کاربردی، شرکت لبنیران، سنگبری جهان‌نما، مخابرات و باشگاه شهید زین‌الدین حضور دارند و دیدارهای هفته نخست این لیگ روز اول بهمن ماه برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: هفته‌های اول تا پنجم مسابقات پنجمین دوره لیگ تیراندازی قهرمانی مردان باشگاه‌های قم از اول بهمن تا سوم اسفند ماه برگزار می‌شود و با توجه به اینکه پنج تیم در این لیگ شرکت کرده‌اند، هر هفته شاهد برگزاری دو مسابقه خواهیم بود و یک تیم نیز استراحت می‌کند.
متقیان‌نژاد ابراز کرد: همزمان با پنجمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های قم، امسال سومین دوره پیکارهای لیگ تیراندازی بانوان قم نیز برگزار می‌شود و در آن تیم‌هایی با همین نام حضور دارند و به شکل دوره‌ای برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
وی در پایان اظهار کرد: برگزاری لیگ ثمرات بسیار زیادی برای تیراندازی قم دارد و به برکت همین لیگ‌ها است که شاهد حضور تیم مردان قم در مسابقات لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور هستیم و تیم بانوان قم نیز در پیکارهای لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور رقابت می‌کند و توانمندی تیراندازی قم را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcgqn9n.ak9774prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما