پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 58600
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر حوزه‌های علمیه کشور خبر داد

آموزش زبان فارسی در بیش از 25 کشور جهان

قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: نزدیک به ربع قرن است که جامعه المصطفی رسالت آموزش و نشر زبان فارسی را به خوبی به عهده گرفته است و امروزه توانسته است این آموزش را در بیش از 25 کشور جهان انجام می‌دهد.
آموزش زبان فارسی در بیش از 25 کشور جهان
آموزش زبان فارسی در بیش از 25 کشور جهان
به گزارش قم نیوز آیت الله علیرضا اعرافی بعد از ظهر امروز در مراسم رونمایی از آثار المصطفی که در مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی المهدی برگزار شد، با اشاره به اینکه جامعه المصطفی از پیشگامان آموزش زبان فارسی در جهان است، اظهار کرد: نزدیک به ربع قرن است که جامعه المصطفی این رسالت را به خوبی به عهده گرفته است و امروزه توانسته است این آموزش را در بیش از 25 کشور جهان انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه آموزش زبان با فرهنگ و معارف اسلامی در آمیخته است، عنوان کرد: ارتباطات مجموعه المهدی با مراکز علمی و دانشگاهی نقاط مختلف کشور نیز از دیگر نکات مثبت این مرکز آموزش زبان فارسی است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اعتقاد دارد زبان فارسی بیانگر فرهنگ، دین و انقلاب مردم ایران است، مطرح کرد: امیدواریم این مرکز ارتباطات خود را با سازمان‌های مختلف بیشتر کند تا بتواند رسالت اصلی خود را در زمینه نشر زبان فارسی به شیوه مطلوب‌تری انجام دهد.

وی با بیان اینکه مراکز پژوهشی نیز در این عرصه از نقش موثری برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: آموزش زبان فارسی در مرکز المهدی بدون بکارگیری از زبان واسطه انجام می‌شود که یک شیوه نوین آموزشی را در کشور با برند المصطفی پایه گذاری کرده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciuqaw.t1avu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما