چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 58615
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت الاسلام عباسی:

سطح سه سفیران هدایت راه اندازی شده است

قم نيوز : مسئول دفتر هماهنگی امور مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی حوزه علمیه گفت: با تلاش های صورت گرفته سطح سه سفیران راه اندازی شده و با سه گرایش تربیت وکودک، خطابه و سخنوری نویسندگی در حال فعالیت است.
سطح سه سفیران هدایت راه اندازی شده است
سطح سه سفیران هدایت راه اندازی شده است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام فرهاد عباسی پیش از ظهر امروز در اولین اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش مدارس علمیه سفیران هدایت که در مجتمع نرجس خاتون جمکران برگزار شد گفت: با توجه به تغییراتی که در مدیریت سفیران هدایت ایجاد شد از این رو برگزاری این اجلاسیه برای هم فکری، هم افزایی و ارائه راهکار بین امور دفاتر ضروری به نظر می رسد.

مسئول دفتر هماهنگی امور مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی حوزه علمیه عنوان کرد: برنامه آموزشی سفیران هدایت بعد از برنامه ریزی در سال 78، سال 91 در شورای عالی مصوب و برای اجرا ابلاغ شد.

وی افزود: در آئین نامه مصوب شورای عالی اهداف، برنامه ریزی درسی، حجم و جدول دروس شامل موارد  دانشی ادبیات، اخلاق، انقلاب، علوم انسانی، قرآن،‌ فقه،‌اصول و وضعیت دروس در عناوین مانند احکام، فقه، روش استخراج فتوا و قوائد فقهیه است.

حجت الاسلام  عباسی گفت: در برنامه ریزی لازم است بر اساس مصوب شورای عالی کارها را پیش برد تا بتوان با همکاری سایر معاونت های سفیران هدایت به هدفی که شورای عالی در نظر گرفته نزدیک شویم.

مسئول دفتر هماهنگی امور مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی حوزه علمیه عنوان کرد: اگر کسی نسبت به برنامه ها نقد دارد، لازم است نقد و پیشنهادها را به دفتر مطالعات و برنامه ریزی انتقال دهد تا این دفتر بتواندنقدها را به شورای عالی برای بهتر شده برنامه و فعالیت ها منعکس کند.

وی با بیان این که سفیران هدایت بر اساس برنامه ریزی کوتاه مدت فعالیت می کند، اظهار داشت: لازم است مدارس سفیران هدایت براساس مصوبات شورای عالی در برنامه ریزی آموزشی و سایر طرح ها به فعالیت ادامه دهد.

حجت الاسلام عباسی گفت: ضمن مقایسه برنامه مصوب با جدول ابلاغی اگر چیزی در برنامه کم ویا اضافه است، به این دفتر ارائه دهید تا مورد بررسی قرار گیرد.

مسئول دفتر هماهنگی امور مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی حوزه علمیه عنوان کرد: با تلاش های صورت گرفته سطح سه سفیران راه اندازی شده و با سه گرایش تربیت وکودک، خطابه و سخنوری نویسندگی در حال فعالیت است.

وی افزود: منظور از گرایش همان تعیین حجم دروس خاص و مشترک است. زمانی که گرایشی تعیین می شود لازم است آن برنامه، اجرایی شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcenp8n.jh8vzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما