يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 58750
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

حضور قدرتمند تیم موی‌تای قم در مسابقات انتخابی تیم ملی

قم نيوز : رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم از تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم موی‌تای قم برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.
حضور قدرتمند تیم موی‌تای قم در مسابقات انتخابی تیم ملی
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده در قم، اظهار کرد: انجمن موی‌تای استان قم برای حضور قدرتمند تیم منتخب قم در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی موی‌تای بانوان برنامه‌ریزی کرده و به منظور شناخت برترین‌های استان، یک دوره مسابقات انتخابی برگزار شد.
وی ادامه داد: به همین منظور از تمامی ورزشکاران این رشته و موی‌تای‌کاران باشگاه‌های مختلف قم برای شرکت در مسابقات انتخابی دعوت شد و شرکت کنندگان برای کسب مقام‌های برتر و راهیابی به اردوی تیم منتخب هیأت‌ قم برای اعزام به رقابت‌های کشوری رقابت نزدیکی داشتند.
رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به اردو تیم موی‌تای بانوان قم، اضافه کرد: نفرات برتر نخستین دوره مسابقات استانی موی‌تای بانوان قم در رده سنی بزرگسالان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در کانون فرهنگی تربیتی حضرت سلمان (ره) به اردو می‌روند.
وی خاطرنشان کرد: تمرینات و اردوی آمادگی تیم منتخب موی‌تای قم برای حضور قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی کشور در حالی برگزار می‌شود که انجمن موی‌تای فدراسیون ورزش‌های رزمی میزبانی این مسابقات را به هیأت‌ رزمی استان کرمان سپرده است.
محمدزاده با بیان اینکه قم از جمله استان‌های دارای شاخص مثبت در توسعه همگانی و قهرمانی رشته موی‌تای در کشور به شمار می‌رود، اضافه کرد: یکی از مراحل آماده‌سازی تیم موی‌تای رده سنی بزرگسالان قم به میزبانی مجتمع فرهنگی نور با حضور خانم صدیقی نایب‌رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان تهران و مربی تیم ملی برگزار شد.
وی در پایان اظهار کرد: قم در ورزش‌های رزمی یکی از استان‌های موفق و شاخص کشور به شمار می‌رود و علاوه بر اینکه در بخش مردان همواره شاهد درخشش نمایندگان قم در مسابقات داخلی و برون‌مرزی هستیم، بانوان نیز به خوبی در این رشته پیشرفت کرده‌اند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdce7f8n.jh8vni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما