يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 58752
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد

قم ميزبان جودو جام شهداي روحاني / اردوي 2 تيم براي قهرماني كشور

قم نيوز : دبير هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از برگزاري پيكارهاي جودو جام گراميداشت ياد و خاطره شهداي روحاني و ايثارگر در قم خبر داد.
قم ميزبان جودو جام شهداي روحاني / اردوي 2 تيم براي قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز علیرضا معتضدی در قم، اظهار کرد: در حالی که امسال برای برگزاری رقابت‌های ورزشی طلاب در قالب چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی حوزه علمیه قم گرامیداشت شهدای روحانی و ایثارگر قم برنامه‌ریزی شده، رقابت‌های هر رشته در تعامل با هیأت ورزشی مرتبط با آن به انجام می‌رسد.
وی با بیان اینکه رقابت‌های جودو این المپیاد با همکاری هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم برگزار می‌شود، افزود: برگزاری پیکارهای رشته ورزشی جودو برای روز ششم بهمن ماه برنامه‌ریزی شده و جودوکاران شرکت کننده در این مسابقات در آستانه دهه مبارک فجر به میزبانی سالن ورزشی کانون بسیج قم به رقابت می‌پردازند.
دبیر هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم با بیان اینکه علاقمندان برای ثبت‌نام و شرکت در این مسابقات باید به مدارس علمیه و اداره سلامت بدنی دارالشفاء قم مراجعه کنند، افزود: همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با مسوول برگزاری مسابقات حجت‌الاسلام و المسلمین خوش‌کلام هماهنگی‌ها صورت می‌گیرد.
وی در ادامه به برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم جودو نونهالان استان قم برای اعزام به رقابت‌های کشوری این رشته اشاره و عنوان کرد: این اردو ‌زیر نظر استاد فرج‌اللهی سرمربی این تیم از روز 21 دی‌ماه به میزبانی باشگاه جودو سیدمعصوم قم آغاز شده است.
معتضدی افزود: برای تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم منتخب نونهالان هیأت قم، نفرات برتر مسابقات جودو انتخابی استان دعوت شده‌اند، تا این تیم در بهترین فرم و شرایط آمادگی به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام شود، ضمن اینکه ما در بهمن ماه یک اعزام دیگر در رشته کوراش به پیکارهای قهرمانی کشور خواهیم داشت، به همین منظور اردوی تیم کوراش قم نیز از 22 دی‌ماه آغاز شده است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcgxu9n.ak97n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما