پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : 5878
صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید شهردار قم از پروژه احداث قطار شهری

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم امروز به همراه اعضای شورای اسلامی شهر وجمعی از مدیران شهرداری از روند اجرای پروژه احداث قطار شهری و برخي پروژه های عمرانی ديگر بازدید کردند.
بازدید شهردار قم از پروژه احداث قطار شهری
به گزارش قم نیوز، شهردار کلان شهر قم ضمن بازدید از روند اجرای پروژه هاي عمراني شهرداری قم بر ضرورت تسریع در اجرای این پروژه های زیربنایی شهر قم تاکید کرد و گفت: انتظار داریم این پروژه ها با شتاب بیشتری عملیاتی و اجرایی گردد.

دلبری با حضور در ایستگاه مترو ولی عصر اظهار داشت: نباید زمان اجرای این پروژه زیربنایی به تعویق بیفتد و از عوامل اجرایی انتظار داریم در اسرع وقت نسبت به تکمیل این پروژه اقدام نمایند.

شهردار کلان شهر قم با اشاره به تبیین سال ۹۱ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه داخلی اظهار داشت: به تمامی ادارات زیر مجموعه شهرداری ابلاغ کردیم در سال جاری در اجرای پروژه‌ها و خرید لوازم مورد نیاز حتماً از کالاهای ایرانی استفاده نمایند.

دلبری افزود: امسال سال تلاش و جدیت و پیگیری کارها بوده و همه مسوولین و مدیران شهرداری باید با قاطعیت و تلاش جدی و با عزم و اراده راسخ سعی نمایند اقدامات موثرتری در سطح شهر داشته باشند.

شهردار کلان شهر قم گفت: شهر قم یک شهر فراملی و بین‌المللی است و با توجه به موقعیت خاصی که این شهر دارد به ثمر نشستن این پروژه از بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر به ویژه هسته مرکزی شهر خواهد کاست.

در ادامه دلبری به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری از پروژه‌های پل سه سطحه ۹ دی، ادامه تونل غدیر، روند اجرایی پروژه پیامبر اعظم و مجموعه پل‌های بزرگ جمهوری بازدید کردند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.aeifuqeoosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما