سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : 58838
منبع : خبرگزاری فارس
در اوزان 60 و 67 صورت مي‌گيرد

كاراته‌كاهاي قم روي تاتامي پاريس

قم نيوز : كاراته‌كاهاي استان قم در اوزان منهاي 60 و 67 كيلوگرم پيكارهاي مرحله نخست ليگ جهاني كاراته در سال 2018 برابر حريفان خود به روي تاتامي مي‌روند.
كاراته‌كاهاي قم روي تاتامي پاريس
به گزارش قم نیوز امیر مهدی‌زاده و سعید علی‌پور دو کاراته‌کای شاخص استان قم در اردوی تیم ملی اعزامی ایران به پیکارهای مرحله نخست لیگ جهانی کاراته در سال 2018 هستند، رقابت‌‌هایی که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون جهانی کاراته در بهمن ماه سال جاری به انجام می‌رسد.
برنامه مبارزات لیگ جهانی کاراته در حالی اعلام شد که این پیکارها را شهر پاریس فرانسه میزبانی می‌کند و بیش از 750 کاراته‌کا از 81 کشور در این دوره به میدان می‌روند، رقابت‌هایی که امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم و سعید علی‌پور در وزن منهای 67 کیلوگرم آن مسابقه می‌دهند.
بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری این رقابت‌ها، کاراته‌کاهای شرکت کننده در مرحله نخست لیگ جهانی روزهای ششم تا هشتم بهمن ماه با یکدیگر پیکار می‌کنند، در حالی که در روز نخست مسابقات هر دو کاراته‌کای قم در وزن‌های اختصاصی خود به روی تاتامی می‌روند.
در نخستین روز پیکارها جمعه ششم بهمن ماه مسابقات مرحله مقدماتی و جدول شانس مجدد کاتای انفرادی بانوان و کاتای تیمی مردان به انجام می‌رسد و کاراته‌کاهای اوزان منهای 60، 67 و 75 کیلوگرم کومیته مردان و اوزان منهای 50 و 55 کیلوگرم بانوان با یکدیگر رقابت می‌کنند.
کاراته‌کاهای مطرح استان قم در حالی به این پیکارها اعزام می‌شوند که طبق اعلام فدراسیون جهانی کاراته و با توجه به اینکه لیگ‌های جهانی از این به بعد حکم رقابت‌های گزینشی المپیک 2020 را دارد، امتیازات آن در رتبه قهرمانان برای کسب سهمیه المپیک آینده لحاظ خواهد شد.
در شرایطی که در هر وزن حداکثر 64 کاراته‌کای دارای بالاترین رنکینگ مجوز شرکت در مسابقات را دارند، کاراته از سال 2020 برای نخستین بار به بازی‌های المپیک افزوده شده و در شهر توکیو ژاپن این المپیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcbwwbs.rhbwfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما