چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : 58912
منبع : خبرگزاری فارس
در ورزشگاه شهيد حيدريان قم انجام شد

نخستين تمرين صباي قم با سرمربي جديد / صبا بين 3 كانديداي سقوط

قم نيوز : تيم فوتبال صباي قم در آستانه هفته بيستم رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال، نخستين تمرين با سرمربي جديد خود را در ورزشگاه شهيد حيدريان قم برگزار كرد.
نخستين تمرين صباي قم با سرمربي جديد / صبا بين 3 كانديداي سقوط
به گزارش قم نیوز تیم فوتبال صبای قم که با کسب تنها 10 امتیاز از 57 امتیاز توزیع شده در 19 هفته گذشته از مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان اکنون در مکان هفدهم جدول قرار دارد، نخستین تمرین خود را با سرمربی جدید برگزار کرد.
در حالی که مربیانی همچون سهراب بختیاری‌زاده، اسماعیل اسماعیلی، ناصر بختیاری‌زاده، هومن افاضلی، سلمان تاجدار، محمدعلی فلاح‌دار، مرتضی امینی و مسعود خسروی در 19 بازی قبل صبای قم روی نیمکت صبای قم نشسته‌اند، اکنون مسعود راشکی هدایت کشتی به گل نشسته فوتبال قم را بر عهده گرفته است.
از 34 هفته رقابت‌ 18 تیم حاضر در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تنها 15 هفته دیگر باقی مانده و صبای قم که در جایگاه هفدهم جدول یکی از سه کاندیدای سقوط به دسته پائین‌تر محسوب می‌شود، با کادر فنی جدید تلاش دیگری را برای بقا در لیگ برتر از هفته بیستم آغاز می‌کند.
نماینده فوتبال قم نسبت به تیم هجدهم جدول یعنی راه‌آهن تهران 6 امتیاز بیشتر دارد، اما از تیم شانزدهم جدول یعنی ایرانجوان بوشهر هشت امتیاز کمتر اندوخته و نسبت به تیم رده پانزدهم لیگ یعنی ماشین‌سازی تبریز 9 امتیاز کمتر دارد و مهمترین ماموریت راشکی آغاز بردهای صبا از هفته بیستم لیگ برتر است.
صبا که به دلیل مشکلات مالی بسیاری از بازیکنان نیم‌‌فصل نخست خود را از دست داده، بعد از بازی هفته نوزدهم با تیم نفت مسجد سلیمان بار دیگر دست‌خوش تغییر و تحولات شد و با آمدن مسعود راشکی بازیکن خوش‌نام سابق فوتبال قم در راس کادر فنی این تیم، صبایی‌ها نخستین تمرین خود را با راشکی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار کردند تا آماده دیدار با خونه به خونه بابل شوند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcewo8n.jh8vzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما