چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 58919
منبع : خبرگزاری فارس

9 موفقيت مهم در كارنامه سال 96 تنيس روي‌ميز قم

عابدي: انتظار ما تداوم پيشرفت‌ها در سال آينده است
قم نيوز : هیأت تنيس روي‌ميز استان قم با ثبت 9 موفقيت مهم از عناوين كشوري و همچنين دعوت ورزشكاران اين رشته به تيم‌هاي ملي سالي موفق را سپري مي‌كند.
9 موفقيت مهم در كارنامه سال 96 تنيس روي‌ميز قم / عابدي: انتظار ما تداوم پيشرفت‌ها در سال آينده است
9 موفقيت مهم در كارنامه سال 96 تنيس روي‌ميز قم / عابدي: انتظار ما تداوم پيشرفت‌ها در سال آينده است
به گزارش قم نیوز تلفیق دانش و تجربه موضوع بسیار مهمی است که در هیأت تنیس روی‌میز استان قم به چشم می‌خورد و این هیأت ورزشی را به عنوان یکی از هیأت‌های موفق ورزش استان قم در سال‌های اخیر معرفی کرده است، هیأتی که از جنبه فعالیت‌های همگانی قدم‌ها را فراتر گذاشته و به اهداف قهرمانی در آسیا و جهان می‌اندیشد.

محمد عموئیان که از چهره‌های قدیمی این رشته در تمام زمینه‌های ورزش تنیس‌ روی‌میز اعم از داوری، ‌مربیگری و فعالیت حرفه‌ای این رشته تجربه دارد به واسطه برخورداری از تجربه بالا و دانش پینگ‌پنگ، اشتغال در آموزش و پرورش و مربیگری ورزش دانش‌آموزی و همچنین ایجاد هیأتی با نیروهای کاردان و با تجربه، اکنون هیأت تنیس روی‌میز قم را به عنوان یکی از هیأت‌های برتر ورزش قم و فدراسیون معرفی کرده است.

 

* تنیس روی‌میز هیأت موفق ورزش قم در عرصه‌ همگانی و قهرمانی

هیأتی که در ارزیابی انجام شده از عملکرد سال 1395 هیأت‌های ورزشی قم توسط اداره کل ورزش و جوانان این استان در جمع هیأت‌های برتر ورزشی از جنبه همگانی و قهرمانی قرار داشته، در سال 96 نیز موفقیت‌هایی که کرده تا مدعی کسب عناوین دیگری در سطح استان و کشور باشد.

به دست آوردن مقام سوم بخش تیمی مسابقات رده سنی نونهالان تنیس روی‌میز کشور یکی از موفقیت‌های مهم هیأت پینگ‌پنگ قم به شمار می‌رود، ضمن اینکه سیدعلی سجادیان از چهره‌های آینده‌دار قم در این رشته مقام سوم کشور و عنوان سوم دوبل این رشته را به ارمغان آورده است.

مقام سوم پویا وفایی در مسابقات نوجوانان و مقام نایب‌قهرمانی دوبل این رده سنی، همچنین کسب عنوان دوم در طرح استعدادیابی این رشته توسط ملیکا اسحاقی موفقیت ارزشمند دیگری است که نصیب تنیس روی‌میز قم شده و در لیگ دسته اول نوجوانان و جوانان ایران هم تیم آکادمی قائمی با کسب رتبه نخست درخشید.

 

* راهیابی پینگ‌پنگ بازان قم به تیم‌های ملی / 2 مربی قم در تیم ملی

راهیابی پینگ‌پنگ بازان استان قم به اردوی تیم‌های ملی از جمله دیگر دستاوردهای تنیس قم به شمار می‌روند که در سال جاری رقم خورده، موفقیت‌هایی که با دعوت زهرا مصباحی و محمدحسن حبیبی به مرحله نهایی اردوی طرح استعدادیابی این رشته محقق شده است.

پیشرفت تنیس روی‌میز قم را بدون‌تردید می‌توان به زحمات و تلاش‌های مربیان این رشته نیز مرتبط دانست، مربیانی نظیر محمدصادق شهیدی و فاطمه محقق که به واسطه فعالیت مثبت در راه آماده‌سازی پینگ‌پنگ بازان قم به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شده و موفقیتی دیگر برای این رشته ورزشی قم در سال جاری رقم زدند.

محمد عموئیان رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: این موفقیت‌ها و همچنین موضوع برگزاری مجمع سالیانه هیأت در سال 1396 فرصتی بود تا بار دیگر میزبان رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز باشیم و با این اتفاق مهم زمینه دیدار با استاندار قم و مذاکراتی برای ایجاد امکانات بیشتر به منظور تحول در ورزش پینگ‌پنگ قم فراهم شود.

 

* استقبال استاندار قم از جذب مربی خارجی برای پیشرفت پینگ‌پنگ قم

در دیدار استاندار قم با رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز به اتفاق مدیر کل ورزش و جوانان این استان، استاندار قم از تلاش‌های رئیس فدراسیون به واسطه پیشرفت این رشته در کشور تقدیر کرد و توجه به سنین پایه در این رشته را زمینه‌ای برای آینده درخشان پینگ‌پنگ ایران دانست.

استاندار قم توجه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان و هیأت تنیس روی‌میز استان قم به موضوع همگانی شدن بیشتر این رشته جذاب در سطح استان قم را مورد تاکید قرار دارد و از پیشنهاد جذب مربی خارجی برای پیشرفت پینگ‌پنگ قم استقبال کردند، بدین‌ترتیب قرار شد با همکاری فدراسیون تنیس روی‌میز و هیأت قم در سال 1397 مسابقه‌ای با شرکت برترین‌های بزرگسالان ایران و بازیکنان خارجی در قم برگزار شود.

 

* عموئیان: ارتباط و تعامل مثبتی با فدراسیون داریم

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم در ادامه این گزارش به ارتباط و تعامل مثبت این هیأت با فدراسیون تنیس روی‌میز اشاره و عنوان کرد: جا دارد از توجه و لطف مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون به واسطه حمایت‌های خوب خود از این رشته و سفری که اخیرا برای حضور در شهر قم و شرکت در مجمع سالیانه هیأت داشتند تشکر کنم، ضمن اینکه در دیداری که به اتفاق وی با استاندار قم داشتیم مقدمات چند اتفاق خوب و مثبت دیگر در تنیس روی‌میز قم فراهم شد.

وی در پایان به موفقیت‌های استانی این هیأت ورزشی نیز اشاره و عنوان کرد: هیأت تنیس روی‌میز قم رتبه برتر در بین تمامی هیأت‌های ورزشی فعال استان قم را کسب کرده و مقام نخست در بخش همگانی ورزش را بین دیگر هیأت‌های ورزشی به خود اختصاص داده است.

 

* عابدی: انتظار ما تداوم پیشرفت‌های این رشته در سال آینده است

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم راجع به عملکرد هیأت تنیس روی‌میز استان قم در سال جاری اظهار کرد: عملکرد این هیأت به سبب اقدامات و فعالیت‌های فوق‌العاده در زمینه پیشرفت پینگ‌پنگ قم قابل تقدیر است، به ویژه اینکه تنیس روی‌میز از نظر همگانی هیأتی موفق بوده است.

حسن عابدی با بیان اینکه فعالیت هیأت تنیس روی‌میز در زمینه استعدادیابی دیگر نقطه قوت فعالیت‌های این هیأت ورزشی است، اضافه کرد: تعامل با شهرداری قم و ایجاد امکانات این رشته ورزشی در پارک‌ها و بوستان‌ها برای استفاده عموم مردم و توسعه همگانی تنیس روی‌میز نیز کار مثبت دیگر در این هیأت است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: انتظار ما از هیأت تنیس روی‌میز قم تداوم پیشرفت‌های این رشته در سال آینده است، تا هم شاهد افزایش آمار تعداد ورزشکاران بیمه شده و سازمان یافته این هیأت باشیم و هم مقام‌های بیشتری از این رشته نصیب ورزش قم شود.

وی خاطرنشان کرد: داشتن ورزشکار عضو تیم ملی، تلاش بیشتر برای توسعه تنیس روی‌میز در بخش بانوان، همکاری نزدیک با آموزش و پرورش و بیشتر شدن کانون‌های این رشته ورزشی در تعامل با آموزش و پرورش از جمله اقدامات دیگری است که قطعا به تداوم حرکت رو به جلوی این رشته کمک می‌کند.

 

* علی‌قارداشی: قم یکی از سه هیأت برتر کشور در زمینه استعدادیابی است

رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز نیز در ارزیابی خود از عملکرد و فعالیت‌های هیأت پینگ‌پنگ استان قم، این هیأت را یکی از سه هیأت برتر کشور در زمینه استعدادیابی و تلاش برای پیشرفت تنیس روی‌میز از رده‌های سنی پایه برشمرد و میزبانی از مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی توسط هیأت قم را مثبت ارزیابی کرد.

مهرداد علی‌قارداشی پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برنامه‌های توسعه این رشته مثبت دانست و خاطرنشان کرد: تنیس روی‌میز هم از نظر مربی و داور و هم از نظر ورزشکار با استعداد در مسیر موفقیت گام برمی‌دارد و حضور پررنگی در مسابقات مختلف دارد.

 

* ارتقاء رنکینگ جهانی ملی‌پوشان تنیس روی‌میز ایران

رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز تصریح کرد: هیأت تنیس روی‌میز استان قم یکی از موفق‌ترین هیأت‌های استانی ما در موضوع استعدادیابی از رده‌های سنی پایه این رشته به شمار می‌رود و میزبانی مسابقات و اردوهای تیم ملی را به بهترین نحو انجام می‌دهد و تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای با مجموعه فدراسیون تنیس روی‌میز داشته است.

رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز با بیان اینکه همچنان شاهد ارتقاء رنکینگ جهانی ملی‌پوشان این رشته به ویژه بانوان پینگ‌پنگ باز در سطح جهان هستیم، بیان کرد: دو تن از استعدادهای تنیس روی‌میز قم یعنی سیدعلی سجادیان و پویا وفایی به زودی نماینده ایران در مسابقات تور جهانی سوئد خواهند بود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های تور جهانی این رشته در سال 2018 اسفند ماه امسال به انجام می‌‌رسد، خاطرنشان کرد: استفاده از تجربه و دانش مربیان برتر پینگ‌پنگ کشور و همچنین بهره‌ گرفتن از مربیان توانمند و با دانش خارجی موضوعی است که به تداوم پیشرفت قم در این رشته کمک می‌کند و این مهم حمایت مسوولان استان قم را نیز می‌طلبد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb99bs.rhbw8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما